On 6/20/06, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Martes, 20 de Xuño de 2006 11:17, Xabi G. Feal escribiu:
> Home, eu agardo que neste caso se deixen de lado os exclusivismos.

A min tamén me gustaría moito asistir, ainda que non teño pensado
participar (confío en que as cousas se desenvolvan máis ou menos de
acordo cos meus intereses). Creo que xa podedes ir reservando un
espazo grande para acollernos a todos. Tampouco estaría mal que para
variar os de Trasno nos xuntaramos unha vez, digo eu. En cando ó lugar
eu preferiría que fora en Santiago, xa que é a única cidade galega que
coñezo máis ou menos ben.