Ostras, gracias Jesús, menos mal que mo lembraches, xa non me acordaba
que tiña que instalar a tradución. Ainda onte un dos meus compañeiros
me preguntou porque tiña o "Internet Explorer" en inglés ;-)

Xa che irei comentando os erros que atope, Jacobo. Pero antes de nada
queríache preguntar por que usas "Marcapáxinas" en vez de
"Marcadores".

On 7/31/06, Jesus Bravo Alvarez <j...@pobox.com> wrote:
O Luns 31 de Xullo de 2006 ás 10:14, Jacobo dicía:

>P: ¿Non hai dous grupos xa a traballar nas traducións?
>R: Depende do que entendas por "haber", por "grupo" e por "traballar". Seica
>hai, pero un está a agardar non se sabe moi ben por que (se por outro grupo
>ou por Mozilla) e o outro anda con problemas de personalidade.

        Hahahaha! :D :D

        Xa instalei a tradución, xa che contarei ;)

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez