El lunes, 31 de julio de 2006 a las 12:44:22 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> No menú Marcapáxinas->"Búsquedas rápidas".

 É outro cartafol.

> En Ferramentas->Borrar os datos privados  "contrasinais armacenados"

 ¿Cal é o problema? :)

> Na consola de javascript vin "ordear primeiro", etc.

 Ugh. Preciso dun garfo con gallos tortos.

> e "analizar" que no meu diccionario ven coma "analisar".

 Xa me parecía, pero non tiña un dicionario á man (estaba na aldea sen
Internet nin nada).

 De tódolos xeitos, o dicionario que hai en edu.xunta.es dáme por bo
"analizar" e non "analisar". Pero cámbioo igual, que xa me dera a impresión
de que era así...

> Existe autodetectar?

 Non creo que o atopes en ningún diccionario en ningún idioma :)

> Por certo, queda por traducir a axuda, pódese traducir, non?

 Si, pero outra cousa é que pague a pena.

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/