On Fri, Jul 4, 2008 at 1:57 PM, Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>
wrote:

> enriba

> imaxe
> parece

> míticos
>
> A unidade chámase Elvish Shyde!!
>
> http://www.wesnoth.org/units/1.4/C/Elvish%20Shyde.html
>
> O do libro de seres míticos viña ben.
>
> Ata logo,
>                  Leandro Regueiro

Pero se a solución xa cha ofrece a páxina do perfil:

"Devotion to her faerie side will eventually transform an elf maiden into a
creature of both worlds."

Se entendín correctamene, esa unidade era, en principio unha fada, pero
"sucumbiu ó lado escuro"... seguindo esta interpretación que vos parece:
Fada Escura Élfica/ Fada Élfica Escura  [si xa sei que volvó ó tema do
adxectivo/nome, pero é que lle acae mellor, cando menos a esta proposta].

Responderlle a