---------- Forwarded message ----------
From: Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>
Date: 2009/5/7
Subject: Re: Futuro de Trasno
To: Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>

> modo
>
> Que eu saiba estabámoslle pedindo ás Ciberirmandades que nos
> respectaran como entidade separada dentro da asociación. E non vexo a
> forma de meternos nunha federación de asociacións sen ser
> asociación...

Que eu saiba, nesta lista non se comentou tal cousa, se cadra o falachedes
en privado algún de vos

@leandro recordaras que se falou de ver como artellar tal cousa, de feito
dende GALPon (que é do que sei) vaise propor algo que permita que Trasno
siga co seu particular xeito de artellamento, como o de até agora, podendose
"federar" sen alterar o seu estado actual. Non podo garantir que esa
proposta sexa aceptada por todos, pero a maioría da xente coa que levo
falado do tema está por elo.

Esto levaría a que as CiberIrmandades e Trasno poidan ter cadanseu a súa
propia cota. Est debatirase no seo da constituinte, se despois non resulta
así creo que será o momento de plantexar outra estratexia.