2009/5/7 mvillarino <mvillar...@gmail.com>

> Que son as nove e media, e debería ter saído do traballo hai dúas
> horas e media. Un mal día para opinar nada eu.
>
> Eu opino que estaría ben que trasno tivese unha forma de
> representación, un NIF de persoa xurídica que o avale,

Cando "defendia" que Trasno mantivese a súa peculiar forma de artellamento
facíao pensando en que eu son dos últimos en chegar e en que non me
considero capacitado para pedir que se mude de estrutura. Dito isto, creo
que un artellamento "legal ó uso" non é contraproducente, senón que pode ser
moi útil.

> e prefiro algo
> como as ciberirmandades, case exclusivamente do eido ligüístico, que
> un lug, máis centrado no computacional, e sobretodo, con demostrado
> cero interese pola pela. Os lugs, todos, veñen a poder ser
> clasificados en tres grupos: os existentes para facer unha party, os
> destinados a facer promoción de empresas/programas/produto, e os
> universitarios.

Neste opunto non comparte a valoración dos LUG que fas, xa que hai moitos
nos que o tema lingua é básico, é máis, para alguns forma parte da ética do
"libre".

> Por que dentro de outra organización preexistente? por aforrar papel (
> e tempo, e esforzo).

É unha forma de velo nada criticable, e incluso poida que a máis doada que
outras.

> Eu non son da idea de que realmente, como trasno, nos interese a
> representación para optar a pasta. É unha cuestión __complementaria__
> e __moi secundaria__. Si para que os participantes de trasno que
> podan, fundamentalmente os estudantes, podan facer currículo recibindo
> ou como relatores de charlas, coloquios, conferencias etc, o que se
> di: créditos para o estudo.

Engado, como algúns outros, eu só traduzo aplicacións libres para contornas
libres, negome a traducir aplicacións "só" para contornas privativas.