Miguel Bouzada escribiu:

---------- Forwarded message ----------
From: *Miguel Bouzada* <mbouz...@gmail.com <mailto:mbouz...@gmail.com>>
Date: 2009/5/7
Subject: Re: Futuro de Trasno
To: Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com <mailto:leandro.regue...@gmail.com>>

2009/5/7 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com <mailto:leandro.regue...@gmail.com>>

     > A cuestión é, seguimos a valoras unha fusión en ciberirmandades, ou
     > incorporamonos a esa nova asociación?. Como e en que termos o
    deberíamos
     > facer?
     >
     > A miña opinión _a priori_ é que é máis interesante depender desa nova
     > asociación de SWL, e que nos permitan manter unha identidade
    propia (a modo
     > de 'división', como ben poderían ser 'usuarios' ou 'programadores').

    Que eu saiba estabámoslle pedindo ás Ciberirmandades que nos
    respectaran como entidade separada dentro da asociación. E non vexo a
    forma de meternos nunha federación de asociacións sen ser
    asociación...

Que eu saiba, nesta lista non se comentou tal cousa, se cadra o falachedes en privado algún de vos

@leandro recordaras que se falou de ver como artellar tal cousa, de feito dende GALPon (que é do que sei) vaise propor algo que permita que Trasno siga co seu particular xeito de artellamento, como o de até agora, podendose "federar" sen alterar o seu estado actual. Non podo garantir que esa proposta sexa aceptada por todos, pero a maioría da xente coa que levo falado do tema está por elo.
precisamente do que se trata é de non seguir sendo igual que o de até agora, falouse se darlle unha entidade que lle permita acceso a onde se non é entidade non pode chegar.
De aí o de falar con ciberirmndade que si é asociación.

Esto levaría a que as CiberIrmandades e Trasno poidan ter cadanseu a súa propia cota. Est debatirase no seo da constituinte, se despois non resulta así creo que será o momento de plantexar outra estratexia.

     > @Leandro, Dani (e os que esteade cerca da Coruña). Xuntamonos un
    día a modo
     > informal pra falar destes temas?

    Por min vale. Cando queirades, e onde queirades. Supoño que igual se
    apunta algún máis dos que anda por aquí: Alejo, Tsao...

por min penso que tampouco habería problema.
Marce, que opinas do tema?