Xuntando varios anacos de varias respostas:

É que penso que a porcentaxe dependeria do número de socios e tamén da
súa participación. Na lista de Trasno hai varias ducias de persoas
subscritas pero menos dunha ducia participa a miúdo.

Entón como queda a cousa, confiamos no criterio do presidente (digamos
que para aforrar problemas na candidatura xa se indican as súas
propostas para secretario e tesoureiro) ou especificamos que na
elección da directiva a asemblea manda?

Vale, estou de acordo en liñas xerais.

máis opinións?

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=gl&msa=0&msid=109621810617065507417.00044fd9b70271e3b5d0b&t=h&z=7