Felipe Gil Castiñeira escrebeu:
> Boas,
>
> Gustaríame dar a miña opinión moi brevemente.
>
> Agora mesmo é necesario salvagardar o traballo e a información que está
> nos servidores de mancomún e garantir a continuidade a aqueles
> proxectos/responsabilidades que dependen deles directamente. Polo que
> entendo, a Ciberirmandande e Suso xa teñen isto bastante avanzado.

A verdade é que sí, e por riba estamos tendo bastante sorte cos servidores.
Resumidamente, nestes momentos temos xa operativos:

   - Redirección dos dominios secundarios .eu e .info ao principal (.net)
   - Servidor Mailman (para as roldas de correo, con Apache2 SSL e Postfix)
   - Servidor IRC criptografado (para as xuntanzas virtuais, vai unha fotiño
     do MOTD (ascii artwork by Susana, fondo de WindowMaker + Konsole) :)

Agora estamos securizando servizos e documentando configuracións; nun rato
a partires das 20:00 xuntámonos no servidor IRC para avaliar os progresos e
priorizar tarefas; por suposto quen queira pasar está convidado/a.

Ademais están agora propagando polos DNS adiante os subdominios: wiki, foros,
e repositorio; será este último no que daremos de alta as contas scp/sftp para
a xente de CESGA e Trasno (ou quen a precisar) e almacenar ahí as copias de
seguranza e demais.

Personalmente, fai tempo que non desfrutaba tanto. Esto é unha gozada! :D

Saúde,