Estou atopandome cun uso abusivo, e na miña opinión incorrecto da expresión
"A facer caldo", "A Instalar o aplicativo", "A detectar dispositivo"

Isto obliga a que hay que supor un "estar" omitido

"A facer caldo con grelos"

Onde está María?
... a facer caldo con grelos

E o que é pior, isto aparece en aplicativos nos que ao mesmo tempo, noutras
liñas se pode ler "Facendo caldo con grelos", "Desmontando o dispositivo"

A ver se chegamos a un acordo e empregamos o a+infinitivo cando proceda e
non de xeito sistemático, xa que creo que cando, como norma, se usa sempre a
maioría das veces non é correcto.

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org

Responderlle a