> Asemade, estou de acordo co de que a lingua a fan as persoas, e "aplicativo" é
> o termo que poderíamos considerar correcto técnica e lingüisticamente, pero
> (polos motivos que sexan) non é o que a xente usa (polo menos onde eu vivo).
> Se a RAG apoia un termo que ademais é o que usa a xente, non me vexo usando
> outro :S (deixando de lado que teño seguido á RAG en termos que non creo que
> use a xente).

Para mín aplicativo* entra no mesmo saco que outras cousas como
titoría*, palabros moi correctos etiloloxica, filolóxica e
pollilmente, pero que son inaceptábeis polo galegofalante regular.

Coñecedes a alguén fora da «elite» que empregue aplicativo? Eu non, de
feito evito empregar tanto aplicación como aplicativo, e no canto poño
o que levo a utilizar desde os tempos do spectrum: programa ou
utilidade.

Aliás, xa sabedes a miña opinión da RAG: unha cousa que lle fai tanto
dano á lingua galega non pode merecer o meu respeito nin lle podo
conceder autoridade ningunha.

Responderlle a