Coido que tanto en Trasno como en Mancomún acadárase o consenso para traducir
"application" coma "aplicativo". Pareceume ben, non habendo unha norma por
parte da RAG. O caso é que mentres estaba organizando as categorías de
software na Galipedia, utilizando "aplicativo" en vez de "aplicación", un
usuario informoume de:

«...que eu saiba nin Mancomun nin Trasno teñen autoridade sobre a lingua polo
tanto os acordos os que poidan chegar só os vencellan a eles, si o ten a RAG
que colabora co DIGATIC, onde só aparece aplicación[1]--RNC 12:59, 31 decembro
2009 (UTC)»

[1] http://www.digatic.com/gl/node/5035

Eu descoñecía a existencia de DIGATIC, e aínda máis de que a RAG colaborase
con ninguén para o establecemento de termos informáticos normativos. Pero se
isto é certo, coido que deberiamos empregar "aplicación".

Alguén pode aportar máis luz sobre o tema de DIGATIC e a súa "colaboración"
coa RAG?

Responderlle a