Como traduciriades isto dos "ovos" de python?

*O índice de paquetes de Python, ou *Cheese Shop como coloquialmente
coñéceselle, é o repositorio central onde a comunidade de programadores de
Python poden intercambiar os seus módulos.
*

*O repositorio está repleto de ovos de Python (Python eggs), que en
realidade son módulos de Python empaquetados con diversa información
como os módulos dos que depende, a documentación relativa ao software
ou a versión da que se trata.
O enfoque é moi similar ao aplicado por dpkg en Debian ou o CPAN en Perl.*

Exactamente a liña que teño que traducir é:
Plugin Eggs
en "Deluge" (cliente torrent)

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org