Boas:

En 2010/01/17 16:56, Miguel Bouzada escribiu:

2010/1/17 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com
<mailto:adriyeticha...@gmail.com>>

     > Como traduciriades isto dos "ovos" de python?
     >
     > *O índice de paquetes de Python, ou *Cheese Shop como coloquialmente
     > coñéceselle, é o repositorio central onde a comunidade de
    programadores de
     > Python poden intercambiar os seus módulos.
     > *
     >
     > *O repositorio está repleto de ovos de Python (Python eggs), que en
     > realidade son módulos de Python empaquetados con diversa información
     > como os módulos dos que depende, a documentación relativa ao software
     > ou a versión da que se trata.
> [...]

    Se non hai ningunha cadea "Plugins", quizais "Engadidos" abonde, non?

A verdade e que temos:
Plugins
Plugin
Select the Plugin
Plugin Eggs
_Install Plugin
_Rescan Plugins
_Find More Plugins

:-(

Parece que se trata dun tipo de engadido cun formato especifico o Egg.
Poida que "Engadidos EGG" che sirva.