Cantas cadeas traducides por hora?

Gustaríame facer un cálculo básico de horas de traballo sobre as traducións.
Entendo que o mínimo é que cando un traduce, polo menos fai un repaso
antes de dalo por rematado, polo que o tempo de tradución tamén debe
recoller esa estimación.

Por exemplo, ao traducir poñamos 500 cadeas, dedica, digamos 6 horas
na primeira tradución + 1 hora de revisión = 7 horas = 71 c/h

Supoñamos agora que nunha memoria de tradución, das 500 cadeas, un 10%
son repetidas. Serían 450 cadeas únicas. Supoñerían 64 cadeas / hora o
rendemento intensivo dun tradutor. Habería que considerar ademais que
a tradución necesita un período de preparación de ficheiros e
ferramentas, consultas, comunicacións, documentación, descansos. E
tendo en conta unha dificultade media da tradución porque xa sabemos
que hai traducións que son coma montañas. Eu calculo que un 30% do
tempo se vai nestas tarefas (2 horas), é tempo que se debe sumar.

Así que un proxecto de 500 cadeas (2800 palabras, cun promedio de 5.6
palabras / cadea)

Supón 9 horas de traballo efectivo, a un máximo de 4 horas diarias,
son 2 días e medio de traballo.
Non creo que ninguén poida dedicarlle máis de 4 horas/día a traducir.
Supón 50 cadeas únicas por hora de traballo, que me parece un
rendemento bastante competente.

Que vos parece o cálculo?

http://www.trasno.net/trasno%3Amemorias

Supoñen 24.000 horas de traballo, 3000 días, 9 anos ( a 20,8 € /hora
cun límite de 4 horas/dia produtivas = 80 €/día por tradutor = 10
€/hora laboral)