> Por outro lado dis ti que en KDE apenas hai labores administrativas...
> pero é certo que ti estás xa "integrado" no ecosistema KDE, xa contas
> con que coñeces o contexto e supoño que manterte como membro da
> comunidade, manterse atento aos ritmos de desenvolvemento, labores de
> promoción, e tal tamén se deben valorar.

Non, non, en absoluto me manteño atento a ningún ritmo nin
promoción... vale, veño de reenviar unha mensaxe de alerta pero iso
non o contei. Simplemente, as labores anexas que teño que facer son
exactamente duas ordes (anovar.sh gl mvillarino; trasno_sender.sh), e
o contexto dánmo o nome do módulo e do ficheiro, e a información
interna do ficheiro po, onde a haxa.