> 978-84-9788-740-3 e que me prestaches hai xa moito moito tempo?

Non tanto tempo.... aínda non pasaron dez anos.

> Non teño preferencia sobre unha interface Virtaal-Lokalize, pero hai
> determinadas cousas da interface de Virtaal que me gustan máis, como
> os placeables
> http://docs.translatehouse.org/projects/virtaal/en/latest/placeables.html
> ou o seu método para inserir a terminoloxía (aínda que o de Lokalize é
> menos intrusivo).

Algo semellante haino no Lokalize, pero sen realzar no texto orixe as
etiquetas atopadas.

Aliás, resulta que o lokalize ten un erro no glosario (en xeral en
toda a interface): non funciona o atallo Ctrl+H.
Penso que o erro está nun  Qt::Key glist[GLOSSARY_SHORTCUTS] que
contén duplicado o Qt::Key_H. Se alguén puidese botarlle un ollo...