Ik map soms ook parkeerplaatsen in een straat met enkel
amenity=parking_space, omdat er geen parking (in de betekenis van
parkeerterrein) is.
Ik vind niet dat elke groep van een paar parkeerplaatsen in een straat
parkings zijn. En het wordt gerenderd, dus kan je je afvragen of de
wiki niet moet aangepast worden voor zulke gevallen ?

m.