VAART-bericht van: "Hein Danser" <[email protected]>
Hoi
Aan die tekort aan containers, moet je niet te veel van verwachten. Kijk
eens in Rotterdam en Antwerpen daar staan duizende containers op de wal,
niets te doen. Maarja de kleur klopt niet voor de klant. dan blijft hij daar
staan. Hoe verklaar je anders dat er ledige containers in de opvaart gaan en
een ander brengt lege dozen te daal??? Het werkt gewoon lang elkaar heen.
* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L