VAART-bericht van: "Hein Danser" <[email protected]>

Hoi

Aan die tekort aan containers, moet je niet te veel van verwachten. Kijk eens in Rotterdam en Antwerpen daar staan duizende containers op de wal, niets te doen. Maarja de kleur klopt niet voor de klant. dan blijft hij daar staan. Hoe verklaar je anders dat er ledige containers in de opvaart gaan en een ander brengt lege dozen te daal??? Het werkt gewoon lang elkaar heen.



* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan