On Mon, Dec 05, 2005, Adir Abraham wrote about "Re: Hamakor General Assembly
December 18th":
> לא שמעת מועדת הביקורת מכיוון שלא היה רוב למצב כזה.
>
> אם קרה מקרה שדרש, לדעתך, להפסיק את פעולת הוועד באותו הנושא, זה היה מחובתך
>

> אני מסכים איתך, אבל לעלות אותו לבד היה ללכת נגד ועדת הביקורת. הבעיות היו
> בעיקר בטענות מסויימות שאנשים העלו, ושאר ועדת הביקורת חשבה שזה לא משנה אם זה
> חוקי. זה בגדול.

ואו, מה הולך פה היום? מה, עונת הצייד החלה?

כמו שמולי ציין, לאדיר היו מספר אדיר (כראוי לשמו) של טענות נגד הוועד, והוא לא
שכח להעלות אותם בפני הוועד ובפני ועדת הביקורת. אבל אני ושלומי, שני חברי
ועדת הביקורת האחרים חשבנו שאולי טענות אלו מראות שהוועד הוא "פחות-ממעולה",
ואולי אפילו "לא ראוי לבחירה שוב", ואולי "לא ראוי לפרס" - אבל אף אחד מטענות
אלו לא הצביעו על שחיתות או פעולה לא-חוקית או בניגוד לתקנון. לכן, ועדת הביקורת
לא ראתה צורך להתערב ולעצור אף פעולה של הוועד. היו מספר מקרים בו דרשנו הבהרות
מהוועד לגבי פעולות שעשו, אבל הוועד תמיד שיתף פעולה (לא תמיד ברצון מופגן...)
וענה, בצורה ששכנעה אותנו שפעולותיו חוקיות ובהתאם לתקנון.

אדיר, אם זה לא היה ברור, אחזור שוב: לא ש "לא משנה אם זה חוקי". אלא הכל היה
חוקי ולכן לא יכולנו להפעיל את סמכותנו ו"לעצור" את הוועד או לדרוש אסיפה כללית.

ואתה עוד מתפלא מדוע אני מתנגד לתפקיד "ראש ועדת הביקורת"? תאר לך שאתה היית
בתפקיד זה, והיית פועל להפלת הוועד נגד דעת שני חברי ועדת הביקורת האחרים?
לא תודה, אין לי שום רצון לראות את העמותה הופכת דיקטטורה, ובטח שלא לראות אדם
בודד שיש לו כוח לתקוע מקלות בגלגלים של ועד נבחר שמנסה לפעול.

--
Nadav Har'El                        |        Monday, Dec 5 2005, 4 Kislev 5766