פרשנות כזו (שאני נאלץ להסכים איתה) הופכת את סעיף 3 לחמור אף יותר, למעשה כל דפדפן או נגן מדיה מפר את הסעיף כפי שהוא מנוסח

On 8/23/06, Shai Berger <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On Wednesday, August 23 2006 10:38, Ofir Carny wrote:
> סעיף 3 מדבר על העמדת אמצעים טכנולוגיים לרשות הציבור כהפרת זכויות יוצרים,
> איך ניתן לראות את זה כמשהו שאינו דרישה לDRM?

אם לא מניחים שהמונחים "יצירה המוגנת בזכויות יוצרים" ו"קובץ הכולל סימוני DRM"
הם מונחים חופפים. גם מערכות שתומכות ב-DRM מסכימות להציג חומר המוגן בזכויות
יוצרים אם הוא לא מסומן, וגם הן "חוטאות" בהנחה שמה שלא אסור -- מותר, בניגוד
להצעת החוק (שדורשת אישור *מפורש* להצגת חומר מוגן בזכויות יוצרים). שים לב
שההצעה לא כוללת הגדרה של "חומר מוגן" שתגביל אותו לחומר המוגן באמצעות DRM,
ומסתמכת על ההגדרות הקיימות של זכויות יוצרים.

> שלא לדבר על סעיף 4 שמוציא כל פרוטוקול תקשורת שאני מכיר אל מחוץ לחוק.

עם זה אני מסכים.

לענות