On 2006-08-24 01:11, Dan Armak wrote:

> אלא אם משנים את ההצעה לא לדרוש אישור מפורש. ואז התוכנה שלך יכולה להניח שאם
> אין
> DRM אז מותר לה להציג את היצירה. מי שהסיר את הDRM עבר על החוק (אם בישראל),
> והמשתמש שהוריד את היצירה למחשב עבר על החוק, אבל לא מפתח התוכנה.

לא, מפתח התוכנה לא יכול להניח בתום לב שחוסר DRM משמעו היתר להצגה ולשינוע.

> הדיון בנקודה הזו הופך לחסר טעם, אנחנו מתווכחים על שינוי היפוטטי להצעה ואין
> סיבה טובה לחשוב שמגישי ההצעה יכניסו את השינוי מיוזמתם...

חלק ניכר מהביקורת שראיתי על סעיפים 2-3 התרכזה בהכרח להסכמה מפורשת, שהוא
אכן אווילי במיוחד וסביר שישונה. אבל אסור להאמין או ליצור רושם שזה יפתור
את הבעייה. ושים לב שסעיף 4 כבר עכשיו לא דורש "קבלת הסכמה מפורשת", אלא
"הרשאה" בלבד.

  ערן