בוקר טוב לילך,

הויכוח הוא ברמה העקרונית.
אורי עידן הוא רק דוגמא.

זו תקופה שבה אנו דנים ומגבשים קוד התנהגות לפעילויות ואירועי עמותת
המקור, ובפרט לאוגוסט פינגווין 2018. המבחן לקוד התנהגות מוצע הוא איך היו
מטפלים באורי עידן אם קוד ההתנהגות המוצע היה בתוקף באירוע שבו אורי היה
משתתף.

אני רואה כאן שתי גישות לקוד ההתנהגות:
א. קוד ההתנהגות נועד לתת סביבה בטוחה. מי שאינו מהווה סכנה לנמצאים
בסביבה זו - לא יינקטו נגדו סנקציות, לא משנה מה הוא עשה מחוץ לסביבה זו.
ב. קוד ההתנהגות מהווה אמצעי לאכיפת התנהגות מוסרית לפי קריטריונים שנקבעו
במועצה של אנשים שסובלים משאט נפש מהתנהגויות מסוימות, ושכוללים איסור על
סחיטת תלונות שווא בנושאים מסוימים.

אני תומך בגישה א', אבל יש לי רושם שחלק משותפיי לויכוח תומכים בגישה ב'.

--- עומר זק

--
"Prior to capitalism, the way people amassed great wealth was by
looting, plundering and enslaving their fellow man. Capitalism made it

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html