Number One: Se kar strinjam s tabo. (Se predvsem z unimi bolj ekstremnimi
idejami :D)

In ja k bos mel magisterij bo cist vseeno kerga. In k bos mel diplomo bo tud
vec al manj isti k. kaksn povprecje bos mel in po kerem programu. Vazn da
bos mel. Zalostno ampak resnicno.

lp ales

Reply via email to