Number One: Se kar strinjam s tabo. (Se predvsem z unimi bolj ekstremnimi idejami :D)
In ja k bos mel magisterij bo cist vseeno kerga. In k bos mel diplomo bo tud vec al manj isti k. kaksn povprecje bos mel in po kerem programu. Vazn da bos mel. Zalostno ampak resnicno. lp ales
