Boas,

se non hai ningunha outra opcion a min pareceme ben (non quero dicir
que Damufo sexa a opcion menos mala, non me entendades mal ;) Nin
moito menos. So que sempre e mellor cando hai mais opcions)

Xinelo e mais eu fixemos a ultima traducion, pero quero pensar que hai
mais xente nesta rolda para facer traducions, correccions e demais
traballos necesarios.

Esperemos que desta volta non haxa tantos problemas como da outra vez,
aquilo non deberia repetirse nunca.

Venha, un saudo para todos.

ifrit

P.D.: Perdoade pola falta de tildes, estou nun teclado portugues cun
pouco de presa :)