Ola,

2010/3/1 Jesús <xermolinho en gmail.com>

> [...]

Grazas pola confianza. E desculpas pola demora na miña resposta.

Eu non teño os coñecementos para ditas tarefas. Eu podo traducir e pouco
> máis ;)

No meu caso, curiosidade non me falta, ganas de facer cousas tampouco, e
coñecementos non o sei porque tampouco sei qué tarefas exactamente hai que
realizar (pero en calquera caso sempre se pode aprender, non?). Porén, e que
o confirme ou desminta o resto da lista, creo que o/a coordinador/a debería
ser alguén que leve máis tempo colaborando co proxecto, e con máis
intensidade, tanto por ter máis bagaxe como por ter demostrado un compromiso
sólido e continuado que o/a faga merecer tal posto. Eu animo a que se
candidate xente que leva máis tempo e/ou que coñeza ben o proceso.

Eu isto pensábao con miras aos membros do noso grupo (galego), pero a iso
acrecéntase, pois, o que di Suso, de miras á Fundación Mozilla. Se só
aceptan alguén de perfil técnico, pois unha razón máis en contra miña,
porque eu teño un perfil mixto pero veño do mundo da tradución, non da
informática. Voume formando (comezo un curso de localización pola UOC este
mes) pero a xulgar polo que di o Suso parece que sería complicado ser
admitido como coordinador co meu perfil.

Sobre o de asumir tarefas asociadas á coordinación, alén de traducir e
revisar, eu podo baleirar terminoloxía | xestionar memorias e dicionarios |
facer probas con ficheiros e ferramentas | programar scripts | facer
conversións e transformacións | facer testing, etc., ou se hai outras cousas
que non saiba facer pero están ao meu alcance, aprendo encantado, pero pouco
a pouco. Isto dígoo para quen saiba o que hai que facer pero non se
candidate por ter medo de non poder con todo ou non ter tempo. Eu axudo.

Total, creo que teño máis prudencia que ganas.

Unha pregunta, porque non o sei: Por canto tempo se asume o papel de
coordinador/a? Hai unha rotación periódica ou algo así?

Grazas.

Saúde,

--
Manuel Souto Pico
Servizos lingüísticos (en/fr/pt/ca > gl/es)

Responderlle a