Ola,

2010/2/27 Jesús <xermolinho en gmail.com>

> Boas,
>
> se non hai ningunha outra opcion a min pareceme ben (non quero dicir
> que Damufo sexa a opcion menos mala, non me entendades mal ;) Nin
> moito menos. So que sempre e mellor cando hai mais opcions)

Creo que non teño criterio para opinar sobre quen debe ser coordinador.

> Xinelo e mais eu fixemos a ultima traducion, pero quero pensar que hai
> mais xente nesta rolda para facer traducions, correccions e demais
> traballos necesarios.

Opino igual.

Eu aproveito para dicir que me resultou moi cómoda a maneira como
traballamos na última tradución do Fennec (á que por certo lle temos que dar
o remate, non é? a ver se pode ser antes da remuda de coordinador/a).

Tamén quería dicir que, á parte de traducir e revisar, que me interesa e
creo que podo ser útil por aí, tamén me gustaría colaborar e aprender nos
aspectos da xestión ou coordinación. Gustaríame ter unha visión máis xeral
de todo o proceso. Así pois, sexa quen for a persoa asuma a coordinación de
agora en diante, que saiba que pode contar comigo se necesita axuda con
temas de xestión (memorias, dicionarios, entregas, etc.).

Unha aperta e para adiante.

Manuel (alias xinelo)