> Grazas Leandro. Cando existan ficheiros puntuais, seranche enviados.
> Eso si, serán pequenos pero terán prioridade máxima, porque aquí o que
> acucian son os prazos de entrega.
>
> Se che parece ben, anótote como colaborador de urxencia para cousas
> pequeniñas. Falamos de páxinas web moi pequenas ou ficheiros soltos
> tamén pequenos.

Se é por urxencia depende de cando me pilles. Normalmente, incluso
cando ando moi atarefado, e sobre todo cando ando bastante atarefado
(por iso de manter as tradicións) dame por traducir, así que mentres
sexan cousas puntuais e urxentes e non estea totalmente atrapado
poderei axudar.

Responderlle a