Gracias a vós descubrín Babelzilla e xa estiven fuchicando por aí :)

Tamén vin que Méixome é responsábel da tradución de Ad-blocks Plus.

A miña idea é traducir os add-ons que eu uso, así que se precisas de
calquera axuda pare ese, conta comigo ;) (creo que foi o dono
[Wladimir] o que me dixo que me terías que dar permisos ou non sei
que...)

Tamén aprendín que cambiaron de gl-ES a só gl (polo menos nos add-ons
de Mozilla)

Un saúdo,
ifrit