  From: Media N.A.T.
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, November 25, 2010 11:55 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din America ?

http://ro.altermedia.info/coruptie/nationalistii-autonomi-din-timisoara-si-vladimir-voiasciuc-vor-garzi-civile-de-autoaparare-si-procese-cu-jurati_16393.html
        Acum un an Nationalistii Autonomi au incercat asta la Timisoara si au
incercat-o pe bune. Cu un cadru legal, etc. Dar semnalul politiei si primariei
a fost unul foarte clar. ''Daca prindeti un borfas pe strada si il retineti fie
si un minut , va putem baga la sechestru de persoana pentru ca el nu e
condamnat , iar voi nu sunteti sub puterea unui mandat. Sunteti complet in
afara legii si ne va face o mare placere sa va prajim". Cam asta a fost mesajul
, dar cu alte cuvinte. Represaliile au continuat. Au retras autorizatia firmei
in cadrul careia ne-am organizat si au urmat amenzile. Inca mai vin si astazi...
        Deci, s-a incercat serios, nu a fost un exercitiu de imagine,
Nationalistii Autonomi nu cauta capital electoral.

        Egalitatea este distrugatoare de Excelenta.
        Lupta-NS.info & NAT88.org & Zgomotul Autonomilor