Bueno xa aproveito isto para comentar o sucedido.

Resulta que vou a abrir o arquivo da tradución co poedit e saeme unha
mensaxe de erro de que o arquivo está corrupto polo que non me amosa nada.
Si, podo abrilo con gedit e outros programas, pero co poedit non.

Algunha solución?

pd: Adxunto unha captura de pantalla.

--
http://trasno.net/