Pois de momento o proxecto de Leandro xa me está valendo algo de
orientación. Acabo de comezar, así que non teño feito deseño nin nada,
estou de momento co plano xeral do proxecto.

Tanto o proxecto como a web teñen que estar acabados a comezos de Xuño, así
de rápido van as cousas na UOC.

O que xa vos adianto é que o código estará en Github, e que seguramente
empregue algo pouco habitual (node+redis estou valorando agora), porque
despois de estar anos con PHP e agora cun par de proxectos grandes en
Django, vou un pouco farto. A todo isto, tampouco teño moito tempo, xa que
teño que compaxinar o proxecto con outras actividades.

--
Manel Villar
Cerca,74 1ºD

*"Ars longa, vita brevis"*