Wed, Sep 29, 1999 at 05:39:57PM +0000, CrEqUe escribiu:

>investiguei un pouco sobre todo polo temas das licencias ... de todos os
>xeitos aínda teño a versión 0.30 ou algo así e igual as cousas
>cambiaron.

        Hombre, cambiar cambiaron moito, pero iso non. ;-D

>só pretendo axudar e digo o que pon na miña debian 2.1 (slink), non
>coñezo o tema a fondo así que non me fagades moito caso. tampouco quero
>quedar de pedante nin meterme nos vosos asuntos, só iso, axudar O:)

        ¿Como que "nosos asuntos"? Xa sodes pesadiños, ¿eh? :-P :-)

>- GNOME non é GNU :? segundo di na documentación:
>
>GNOME is a GNU project, was started in 1997, and has developed very
>quickly. GNOME can be thought of as an acronym standing for GNU Network
>Object Model Environment.

        Si, xa o dixen eu dúas veces na lista.  O que pasa é que (nas miñas
palabras), é unha especie de "confederación", xa que o código non é
Copyright da FSF (como sucede cos outros programas de GNU)

>- sobre licencias. o /usr/doc/gnome/copyright é:
>The GNOME libraries (libgnome, libgnomeui, gtk-xmhtml and libgtktty) are
>released under the terms of the LGPL license, read the file COPYING.LIB
>for more information.

>así que supoño que aos ficheiros eses tamén lles haberá que dar a GPL.
>se vos referides só a poñervos como autores pero con licencia GPL, a
>propia GPL recomenda facer o seguinte:

        Mmmm, creo que tes unha confusión bastante habitual.  GNU implica
GPL, mais GPL non implica GNU, son cousas distintas.

        Aí ven o que che explico enriba.  Os programas de GNU usan GPL,
pero _ademais_, obrigan a que o Copyright sexa da FSF.  Pero GNOME non,
aínda que "aparentemente" sexa GNU.  Ti fas os programas GPL, pero o
Copyright é teu. :-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97