Respeito do de devasa: gosta-me mais a palabra (os portugueses simplesmente
poñen 'firewall').
Fai o que queiras, acabo de ver no glosario que se recomendan devasa e
cortalumes.

Referente a "rule" e "chain": Tiña entendico
que "INPUT", "OUTPUT", "FORWARD", "PREROUTING", "MANGLE", "PERSOAL1", etc,
eran as "chain" e que as liñas con comandos "/sbin/iptables" eran as regras.
Xa che digo que eu disto moito non sei. Pode ser que teñas razón. En
todo caso traduce chain coma cadea. Isto pode ir para o glosario en
canto alguén con máis coñecementos nos aclare a cuestión.

En outra orde de cousas: liña de que?, pero iso segue a existir?, oiche, que
eu son dos de kde..... :-D

Por iso montades unha interface sobre a liña de comandos. Ti, mellor
dito, vós os de KDE, non sabedes que o único que facedes así é
empeorar o que xa hai? A liña de comandos é moito mellor e máis
versátil ;-)