Boas,

A respeito disto que contades de que Teo deixou a cousa... qué queredes
dicir exactamente? É que xustamente estaba a piques de poñerme en
contacto con xente coma él, Morán ou Regueiro polo tema do metapaquete
para ubuntu no que estamos traballando. E a ver se vou meter a pata.

Graciñas por adiantado.

Leandro Regueiro escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia

Responderlle a