Manuel ainda segue por aquí, pouco a pouco colabora, pero está aquí.
Vaia, que non morreu. Nestas dúas semanas traducimos unhas 1700 cadeas
máis de openSUSE, o que ven sendo un 5% máis (xa estamos no 30% :),
ainda que non imos telo todo minimamente traducido de aquí á data
límite en 50 días).

Por certo, non viría mal ter un sitio no que estean todos os
deadlines, digo datas límite, que iso tamén da ganas de traducir. Os
de openSUSE teñen un banner que cambia tódolos días :)
http://en.opensuse.org/OpenSUSE_11.0 , vamos, que se deixaran estar
quietos os .pot no hard string freeze a cousa sería perfecta...

Responderlle a