Home, se hai ofendidos por iso, por sticks que non quede. En Mancomún
fixemos unha edición limitada de sticks Kingston de 1GB co logo. Polo
menos problemas de controlador non teñen e se lles metes un SO arrancan
perfectamente (probei con Debian e Gentoo). Kingston é unha marca
bastante boa según teño entendido.

Aínda queda algún, e non teño problema en reservalos para os que se
sentiran ofendidos se iso soluciona algo. Doullos a Teo ou a Marce e xa
repartides vós, ou lévoos ao g11n ou como queirades. A fin de contas a
idea era a mesma, como detalle de agradecemento.

Saúdos,

mvillarino escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia

Responderlle a