Boas Miguel. Supoño que eres unha das persoas do g11n.

2008/5/12 Miguel Solla <brado...@gmail.com>:
> Eu podo facer de ponte entre as listas de distribución de terminoloxía e
> mais esta. Os enderezos para quen se quiser subscribir son:
>
> http://www.consellodacultura.org/interaccion/foros/terminoloxia.php
>
> http://www.listas.usc.es/listas/usc-lexiterm.html

Cando teña tempo hei apuntar, que agora estanme mareando e vou ver se
consigo responder ás mensaxes deste fío.

> Entendo que tampouco se trata de encher estas listas con termos de tradución
> de software libre (abranguen moitos outros ámbitos) e que sería mellor unha
> ponte. Que opinión vos merece?

É exactamente o mesmo que penso. Onte Suso Baleato dixera que non
encheramos as listas de terminoloxía cos nosos problemas internos e
penso o mesmo de encher isto de cousas que non veñen a conto.