Leandro Regueiro escrebeu:

> 4. Formación: transferencia
>
> Cuarto punto. Non teño nin idea de a que se refire Suso con isto. Algunha
> idea??

Desculpas, foi cousa das presas. Referíame a 'transferencia do coñecemento'.
Alguén falou de que era importante o tema da 'formación' para a xente nova que
entre no mundillo da tradución -por que senón entran no entrans ou no que sexa
e fan traducións que é peor revisalas que facelas de novo- e que o lóxico era
que fora o voluntariado quen fixera a 'transferencia de coñecemento', e que
mancomún correra cos gastos precisos (xestión, contratación, aluguer do local,
desprazamentos e demais). Non sei si me aclarei agora.

Responderlle a