2008/7/8 Javier Pico <fjpa.fazo...@gmail.com>:

> [...]
> http://es.wikipedia.org/wiki/Cavalier_(apodo) ]. Non estou seguro que esa
> acepción se preste moito en este contexto.
>
> Isto deixa a "Knight" e "Cavalier" como "cabaleiro", pero existe un sinónimo
> de cabaleiro (que monta a cabalo) que é "Xinete" [anque entón entraría un
> novo termo en xogo: "Rider"].
>
> Deixando a un lado este último problema, eu proporía algo como o que segue:
>
> Cavalryman: "montado".
> Cavalier: "cabaleiro" [por se existise algún matiz de nobreza]
> Knight: "xinete" [anque non me gusta demasiado: a falta de algo mellor].

O de montado é unha opción extrema, pero tampouco é que nos queden
moitas outras opcións. Supoño que home montado queda mellor. Propoño
cambiar cavalier=xinete e knight=cabaleiro. En realidade para isto hai
que facer unha lista das unidades a caballo e discutir sobre ela (a
lista digo). Así que aqui tedes a lista:

> Cavalryman
home montado

> Dragoon
dragón

> Cavalier
xinete??? suponse que é a evolución de dragoon que á súa vez o é de
cavalryman... así que, "gran xinete"???

> Horseman
home a cabalo

> Knight