> Pois eu uso ventá. Hai que ter en conta que Ver colisiona con Ventá,
> pero Fiestra colisiona con Ficheiro. Algunha solución haberá que
> atopar.
>
> Ata logo,
>                    Leandro Regueiro

Eu tamén uso fiestra, pero me parece que iso aquí non importa moito. O caso é
que o que traduza a aplicación debería de preocuparse diso e ir collendo
letras que non estean collidas. No caso de Fiestra/Ventá, eu collería unha
letra do medio, pois Ficheiro/Ver parécenme menús máis importantes, e
poñeríalles a primeira letra de atallo de ser posible.

Responderlle a