Boas,

Eu estou de acordo con Alejo, creo que a mellor idea sería constituirse
coma asociación "independente", non creo que mesturar política co
proxecto sexa boa idea. De este xeito sería máis fácil ter unha entidade
propia e non ligada a ningunha outra idea que non sexa o Software Libre
e a súa traducción ó galego.

Ó igual que en GPUL en GULO tampouco temos unha postura sobre o asunto
pero de tódolos xeitos a posible federación (que eu saiba) non ten unha
forma clara.