2009/5/25 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>

> un
> saia

> Non sería mellor que os distintos cargos se elexisen por separado (e non
> listas pechadas)?

Como xa dixen o feito de que se elixan listas pechadas provoca (a miña
experiencia e esa) que no seo da xunta de goberno non haxa debate e sexan
moi monolíticas o que deben nun certo conservadurismo e, asemade, correse o
risco de manipulación, por iso prefiro que sexan listas abertas de
candidatos e con calquera das tres opcións (hai moitas máis, pero para
resumir) 1ª que o presidente se elixa no seo da xunta, 2ª candidatura
específica, 3ª preside o candidato máis votado.