> Como se estiveramos decidindo o goberno do país!!

É por seguir o exemplo. Aplicado ao noso, simplemente o plantexamento de
Miguel pode valer, de que o vicepresidente lle poña as pilas ao presidente. En
todo caso é, como se dixo, cuestión de individualismo ou comunitarismo, de se
poñer unha decisión en mans dunha persoa ou da asemblea.

Creo que o presidente debería estar d'acordo coa decisión da asemblea. Así
mesmo, coido que o maior problema que puidera ter o sistema comunitario de
división na elección de cargos é técnico. Pero así como este sistema sería
difícil de aplicar ao goberno do Estado, non tería ningún impedimento á hora
de aplicarse a unha asociación coma esta.

Responderlle a