Boas:

Miguel Branco escribiu:
Eu propoño que se se quere o presidente teña que elixir o secretario
(para os que queren que sexa unha persoa de control e que non comparto)
dos  mais votados e os demais (tesoureiro, vogais...) de entre os socios
da súa confianza ou que pense que son válidos.

Como penso que son postos con requisitos diferentes, penso que o de que
o voten a un para posíbel presidente non quere dicir que o votasen para
posíbel secretario ou tesoureiro. Eu seguramente non votaría ao mesmo
para secretario  que para presidente, daquela, ¿porque ten que elixir o
presidente para secretario ou tesoureiro a quen foi votado como posíbel
presidente?

non me parece mal razoamento. Podo interpretar o que dis como votacións individualizadas para presidente, secretario e tesoureiro? por simplificar. Esquematiza o que propós e votamolo, paréceche?

Sinto ser tan fodón.
está ben que se discutan estas cousas, de fodón nada. Isto é como nas vodas: "que hable ahora o calle para siempre", que logo para reformar o estatuto hai que pagar bla bla bla ;)

Eu penso que xa o comentei.
A miña proposta é (e seguro que ten algunha pega):
1. Elixir presidente, os métodos propostos parécenme ben salvo que para ter un presidente de consenso e garantir que como mínimo teña a maioría sería mellor elixir entre os dous máis votados. 2. Que o presidente elixa equipo e que este equipo sexa votado e aprobado por todos e será precisa a mesma maioría que para elixir presidente (absoluta ou a que se decida, 3/5, 3/4...)

Unha variante para os que queren contrólar ao presidente (que eu non comparto pero poida que así haxa máis consenso entre nós) sería (1. b) que despois de votar e elixir presidente, se faga o mesmo para elixir secretario (incluída a primeira volta) así teriamos presidente e secretario independentes e o resto elíxeo o presidente e ratifícao a asemblea.

Relacionado con isto, a persoa encargada de substituír ao presidente no, caso que sexa, penso que tería que ser unha designada polo propio presidente, podendo ser o secretario se así o decide (o presidente) ou calquera outra.

Responderlle a