> Dacordo, entón digamos que a creación da asociación resolvería un problema de
> incompatibilidades entre algunha xente. Pensas que tan irreconciliables son as
> posturas?

«We are Gears»* ; e eu que importo? Hai quen vía problema e deste
xeito arranxamos o asunto: que queres traducir sl ou desenvolver
infraestruturas para tal? Benvido. Que queres facer campañas para
pon-aqui-algo? Pois apoia as que fan as CIF. Que queres traducir o
Opera ou cousas privativas? Pois hai quen o fai.

Estritamente opinión persoal: Eu non lle vexo tanto problema, que o PT
sexa asociación ou non a min caseque non me vai afectar o traballo que
fago como tradutor. Vou seguir sendo tan tarasco como sempre!.

> Entón seguramente teñades avanzado algo máis que un borrador; cando cres que
> poderedes ter lista unha versión suficientemente madura para que poidamos
> valorala eiquí na lista abertamente entre todos?

Home, se mal non me equivoco, e cumpre non errar moito agora.... desde
hai unhas semanas?

> scp con chave RSA, pero igual ten razón quen di que son un pouco paranoico de
>máis, ademais é info pública. Igual cun ftp estándar xa vale. O dito, ideas
>son benvidas.

??????? Refíreste a acceso mediante contas shell sobre ssh?

* Un antigo lema e fondo de escritorio de KDE, xunto co «Who develops, decides»

Responderlle a