[protest-ro] Comunicat - “STEAUA ROMANIEI” pentru Dr. Alexandru Pesamosca - “TATA” PESI – presedinte de onoare al T.A.T.A.

2011-07-21 Fir de Conversatie Bogdan Draghici Alianta TATA
Comunicat de presa
“STEAUA ROMANIEI” pentru Dr. Alexandru Pesamosca 
“TATA” PESI – presedinte de onoare al T.A.T.A.
 
Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor - T.A.T.A. le solicita 
Presedintelui Romaniei si Ministrului Sanatatii sa faca demersurile necesare in 
vederea decorarii Academicianului Prof.univ.dr. ALEXANDRU PESAMOSCA cu Ordinul 
Naţional „Steaua României” în grad de Mare Cruce.
Supranumit şi “Tata Pesi, îngerul copiilor”, reputatul chirurg a fost desemnat 
în cadrul Galei Top Medici “cel mai mare chirurg pediatru din România. Până în 
acest moment, se estimează că profesorul Pesamosca a operat peste 45.000 de 
copii. Celebrul medic lucreaza de 60 ani in cadrul spitalului Budimex, astazi 
cunoscut sub denumirea de spitalul “Marie Curie”. S-a dedicat profesiei sale 
intr-atat de mult incat, neglijandu-se, nu a apucat sa isi cumpere o casa. In 
urma cu 12 ani, domnului profesor i-a fost permis sa se mute intr-o incapere 
din cadrul spitalului Budimex pentru a fi mai aproape de sala de operatie.
Printre zecile de mii de copii cu probleme de sanatate care au apelat la TATA 
PESI se afla si Alexandra Draghici, fiica liderului T.A.T.A., care a fost 
operata la BUDIMEX in 2007. La acel moment, tatal copilei a avut acces in 
spital ca apartinator si a ramas alaturi de fiica sa pe toata perioada 
spitalizarii, neconfruntandu-se cu odioasa interdictie impusa tatilor dornici 
sa-si vegheze copiii bolnavi internati, care era in urma cu patru ani 
caracteristica marii majoritati a spitalelor pentru copii.
La nasterea primului sau baiat, medicul a facut un sfant legamant ca isi va 
dedica intreaga lui cariera doar prichindeilor suferinzi. Tatal Alexandru 
Pesamosca si-a pierdut din pacate ambii feciori, doborati in floarea varstei de 
boli de neinvins chiar si de gigantul medicinei romanesti. Si totusi, dragostea 
si osteneala lui pentru copiii bolnavi au ramas neschimbate.Parintele indurerat 
declara: Da, am iubit mult copiii. Macar si doar pentru asta ma rog la 
Dumnezeu sa fie mai ingaduitor cu mine si sa-mi mai ierte din pacate. (…)Astea 
impliniri, domnule. Nu vile, masini sau mai stiu eu ce rahaturi. Sa repari un 
copil-paianjen, care merge in patru labe, sa-i innadesti si sa-i carpesti 
tendoanele si ligamentele si sa-l faci biped si sanatos tun, sa alerge la tine 
si sa te stranga in brate, asta inseamna fericire!(…) N-am stiut niciodata ce 
inseamna o familie, in sensul obisnuit al cuvantului. Familia mea a fost tot 
timpul aici, in spital. A fost poate
 un pacat, iar acum platesc pentru el. Daca aici m-am simtit mereu acasa, cu 
asta m-am ales. Cu debaraua asta in care imi tarai sfarsitul. 
Ca semn de pretuire a exceptionalei cariere a dr. Alexandru Pesamosca, pusa in 
slujba semenilor sai decenii la rand, Alianta T.A.T.A. ii confera acestuia 
titlul de PRESEDINTE DE ONOARE AL T.A.T.A., facand apel la demnitarii statului 
roman sa-l onoreze asa cum merita si sa-l prezinte intregii societatii 
romanesti drept un model de exceptie demn de urmat. T.A.T.A. ii roaga pe toti 
cei care au beneficiat de geniul profesional al domnului academician si de 
sacrificiul de sine al acestuia, pe toti cei care in calitate de parinti ai 
pacientilor salvati de TATA PESI sau chiar de fosti bolnavi care au ajuns la 
varsta maturitatii in prezent, sa-i demonstreze prof. Pesamosca in aceasta 
perioada dificila pentru domnia sa ca nu a fost uitat, ca este onorat cum se 
cuvine si ca toti copilasii tratati decenii la rand ii doresc:” MULTA SANATATE 
SI VIATA LUNGA INCONJURAT DE PREAIUBITII SAI SEMENI!”
Informatii suplimentare se pot obtine de la presedintele T.A.T.A. la tel. 
0723.568.280, 0744.148.965, tel./fax 021.345.0123, asociatiat...@gmail.com, pe 
pagina web http://www.t-a-t-a.ro/.
PRESEDINTE,
Bogdan Draghici


Bogdan DRAGHICI
Presedinte - Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor - T.A.T.A.
Tel. 0744148965; 0723568280
Web: http://www.t-a-t-a.ro/
E-mail: draghi...@gmail.com, asociatiat...@gmail.com

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Aici nu este vorba de masochism.
Este vorba doar de verticalitate.
Nu este nici o rusine ca nu poti schimba compul la 3 ani.
Dar corect, este sa spui: neica eu folosesc freeware in primul rand pt. ca nu 
am bani si in al doilea rand pentru ca nu produc bani cu dracia aia.
Daca ce te intereseaza nu face parte din categoria Acad, 3D Studio Max, etc., 
sa sti ca la circa 1.300 se gasesc netbook-uri de ultima generatie, ecran LED, 
HDD 320G, procesor Atom 1,6, DVD extern multilayer, care merg SUPER bine.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com





  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 10:19 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!





  Da, sunt masochist – sambtaa am facut pomenirea pt mama, iar acum este si 
Misu pe moarte, maine il mai duc la doctor, dupa aia cheltuieli de inmormantare.

  la fiecare salariu, intru pe descoperire de cont, asa ca am ramas fara 
calculator, doar cu notebookul din 2009

  Am vazut la inceputul anului, noua generatie de procesoare sandy Bridge sunt 
mai puternice si mai ieftine decat cele de anul trecut, poate nici nu trebuie 
i5, ci este de ajuns i3!

  si este foarte bine ca are procesorul grafic integrat, mie nu imi trebuie 
placa video pt jocuri 4D, asa consuma mai putin si se incalzeste mai putin!

  dar nu am reusit sa imi cumpar


  From: Arhitectura 
  Sent: Sunday, July 17, 2011 11:38 PM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!
 
  Daca tu faci parte din majoritatea aia care intreaba ce este un cookie . 
ceea ce nu cred, da, e bun Malwarebytes.
  Altfel, in conditiile in care un i5 este 200 USD +tva .. trebuie sa fi 
masochist sa mai folosesti altceva.
  INTEL Core i5-2400, 3.1GHz, 4 Cores, 6MB L3 Cache, 95W, Socket 1155, 32nm, 
procesor grafic integrat = 200 usd +tva
  Iar la asa procesor, nu cred ca iti omoara calculatorul un antivirus cu 
firewall. :)))
  Acum, nici pentru procesari mai laborioase, nu trebuie sa dai o caruta cu 
bani:
  INTEL Core i7-2600, 3.4GHz, 4 Cores, 95W, Socket 1155, 32nm, procesor grafic 
integrat = 314 usd +tva

  Altfel ai dreptate, fiecare se chinuie atat cat il duce capul, punga sau 
facebookul :





  

[protest-ro] Unde vor ajunge tonele de lingouri de aur si argint?

2011-07-21 Fir de Conversatie Ionas Adrian
Va ramane ceva aur in Romania din tonele de lingouri de aur si argint?

Cate tone de aur va ramane in Romania/ sau la rosieni?





Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups 
Links

* To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/

* Your email settings:
Individual Email | Traditional

* To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/join
(Yahoo! ID required)

* To change settings via email:
protest-ro-dig...@yahoogroups.com 
protest-ro-fullfeatu...@yahoogroups.com

* To unsubscribe from this group, send an email to:
protest-ro-unsubscr...@yahoogroups.com

* Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/



Re: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
La Rosia Montana  un ministru al culturii, mai mult calare decat pe jos, a 
aprobat descarcarea arhologica.
Cum la mediu se pare ca in aceste zile e mai mult nem tudom decat nem ertem,o 
sa vedem ce frumos o sa arate zona, fara actualele terase, de la exploatarile 
deschise existente sau trecute.
Sa vedem cine are curajul sa-i scoata pe astia doi din Romania.
Pariaza cineva pe DCT si minunatul lui partid ? :)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: dan-calin 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Saturday, July 16, 2011 11:00 PM
  Subject: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!





  La Rosia Montana exista o lege sau ceva asemanator, care interzice orice alta 
activitate in afara de minerit.
  NU se poate deschide hotel, restaurant, magazin, afacere de asamblat haine 
sau masini, nimic, absolut nimic decit minerit.

  Acolo nu se vrea minerit ci o exploatare de suprafata care sa rada efectiv 5 
munti si distrugerea unor vestigiii inestimabile istoric.

  Problema majora nu o reprezinta cianura in sine ci modul ei de utilizare.

  Apele cu pulberea si cu cianura reziduala se vor stoca in spatele unui baraj 
de pamint/piatra.
  Barajul va avea vreo 120 m inaltime fara nici o izolare. O singura 
infiltratie si barajul se va sparge, iar Abrudul si ce-i maijos vor fi 
inghitite de apa.

  Fundul viitorului iaz/lac este plin de microfisuri care nu se stie unde si cu 
cine comunica. Apusenii sint o zona carstica, plina de ponoare si izbucuri. 
Cele doua sint fisuri in sol prin care apa intra si iese. Apele poluate cu 
cianuri vor intra prin aceste microfisuri si nu stie unde vor iesi, in stratul 
freatic sau in acvifer!

  La dezbaterile publice am pus aceste intrebari, raspunsurile au fost 
nesatisfacatoare.


   
  DC? T
   
  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.
   
   

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote:
  
   cateva din comentarii:
   
   
   2011-07-16 02:06:23
   v-a apucat pe tori patriotismul acum, dar nu cred ca pana sa ajunga rmgc la 
rosia montana erau 1000 de vizitatori anuali, care voiau sa vada patrimoniul, 
unii nicinu auzisera de aceasta zona
   
   talem
   2011-07-16 02:13:15
   interesanta ingrijorare, pana sa apara rmgc de ce nu era fndatia rosia 
montana si de ce nu se conserva, de ce nu sapau arheologii acolo, de ce nimeni 
nu studia acolo, de ce atat nepasare si acum dintr-o data gata ... suntem 
salvatori
  



  

[protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie Ionas Adrian

Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?





Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups 
Links

* To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/

* Your email settings:
Individual Email | Traditional

* To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/join
(Yahoo! ID required)

* To change settings via email:
protest-ro-dig...@yahoogroups.com 
protest-ro-fullfeatu...@yahoogroups.com

* To unsubscribe from this group, send an email to:
protest-ro-unsubscr...@yahoogroups.com

* Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/



Re: [protest-ro] Re: Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Domnu inginer,

Sa ma anuntati cand se declaseaza infarctul.
O sa dau si eu cateva milioane la inmormantare, ca bun crestin ce sunt.
Recunosc ca partial am si eu o vina in apriopiatul dvs deces.


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: dan-calin 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:09 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Virus!!





  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),


  Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost destul! Iar matale esti fudul 
pina la loc comanda!

  Evident ca in lipsa de argumente, orice discutie pe subiectele tehnice este 
inadecvata pentru dvs.

  Sforicica, urechile, alzheimer, duhoare, barba, samd, tot ce te descrie
  De voie de nevoie, ai facut buzele mici in citeva dispute unde te-ai facut de 
cea ce esti.
  Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si energia se preia si 
de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
  Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si iarna si vara. 
d'ICI spunea ca nu.
  Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI spunea ca nu.

  Acum te bagi in contabilitate, unde prostia ta este proverbiala. Dar pentru 
cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte, facturi, scadenta, 3, 
6, luni, fonduri.


  Copii au spus ca asteapta coliva. Dar probabil ca si asta va trimisa cum este 
prezentarea vilocului dvs. cu un singur perete si buda cu 2 pari!


   
  DC? T
   
  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.
   
   

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:
  
   Domnu Imginer,
   
   Cu toata stima, mi se rupe in 14 de sindroamele matale de schiziofrenie, 
maina persecutiei si mania grandorii.
   Daca vrei sa reinventezi istoria de pe lista, sterge neica toate mesajele 
mele si scrie altceva.
   Cred ca iubirea mea de o viata, d-na Nedelcu, iti va oferi tot ajutorul 
necesar.
   
   In rest:
   La ce venituri ai pe firma aia de rahat si pe ong, probabil ca dupa multe 
eforturi poti sa iti incalti puradeii si sa pui o fusta pe Piranda !
   O sa-ti trimit cate o coliva la parastase ,ca sa nu iti moara urmasii de 
foame cu pomenirile.
   
   Cand o sa puna d-na Nedelcu, pe lista, ultimile poze cu vila mea, ia un 
pumn de extraveral.
   Daca o sa le puna, si nu o sa zica ca Yahoo le-a bagat la spam. 
:)))
   
   Cu stima,
   Dicu-Sava Cristian
   www.dsclex.ro
   http://arid.wordpress,.com
   
   
   - Original Message - 
   From: dan-calin 
   To: protest-ro@yahoogroups.com 
   Sent: Tuesday, July 19, 2011 11:52 AM
   Subject: [protest-ro] Re: Virus!!
   
   
   
   
   
   Draga d'ICI (imbecil, cretin idiot),
   
   Dai zbirci la fiecare cuvint pe care il pui pe aICI. 
   Sforicica, urechile, alzheimer, duhoare, barba, samd, tot ce te descrie
   De voie de nevoie, ai facut buzele mici in citeva dispute unde te-ai facut 
de cea ce esti.
   Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si energia se preia 
si de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
   Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si iarna si 
vara. d'ICI spunea ca nu.
   Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI spunea ca 
nu.
   
   Acum te bagi in contabilitate, unde prostia ta este proverbiala. Dar pentru 
cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte, facturi, scadenta, 3, 
6, luni, fonduri.
   
   Daca ai nevoie la buda de inca un par de rezerva, pe linga cei doi din 
doptare, iti fac rost.
   
   Imi cer scuze ca ti-am zis DSK. DSK adevarat are 3 amante si o nevasta plus 
sex intimplator. Tu nu ai nimic din toate astea, nici macar pe manuela, cu atit 
mai mult cu cit nu iti plac jidanii din PSD!
   
   
   
   DC? T
   
   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.
   
   
   
   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@ wrote:
   


Cu datorii de 61407 RON in 2009 la asociatia Valea Soarelui, de platit 
pana in 2011, cred ca dvs. nu v-ati termoizolat nici macar apartamentul. :)))


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


- Original Message - 
From: dan-calin 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, July 17, 2011 1:31 PM
Subject: [protest-ro] Re: Virus!!





Sint calculatoare si calculatoare.

Inteleg ca dvs. colectati fierul vechi de la carcase atunci cind se 
intimpla si il vindeti la fel pe Bitdefender la colectat materiale cu suprapret.
Mai sint calculatoarele de porc, alea insa au mai multi neuroni decit 
dvs., va depasesc capacitatile cognitive.

Am uitat sa va spun, Valea Soarelui este un ONG, nu o locatie si nu o 
institutie de scos profit cu orice pret si prin orice mijloace!
Dar la boala dvs. nu este surprinzator.

Luati-l de aICI!




Re: [protest-ro] Protest in fata sediului UDMR Bucuresti privind Rosia Montana - joi, 21 iulie ora 12.00

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Bravo Mosule,

Pai nu ii gadilai tocmai matale cu cateva luni in urma ?
Ce s-a intamplat?
Ti-au tras-o pe dindos si te-au lasat cu ochii in soare, sa visezi la 
cooperarea verde romano-maghiara ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
  - Original Message - 
  From: Remus Cernea 
  To: undisclosed-recipients: 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 2:06 PM
  Subject: [protest-ro] Protest in fata sediului UDMR Bucuresti privind Rosia 
Montana - joi, 21 iulie ora 12.00





  Buna ziua,

  Miscarea Verzilor va invita la un protest impotriva deciziilor politice de 
sustinere a proiectului minier pe baza de cianuri de la Rosia Montana. 
  Actiunea va avea loc joi, 21 iulie 2011, intre orele 12.00 - 13.00, in fata 
sediului UDMR din Bucuresti - str. Lipscani nr. 29-31. 

  Ministerul Culturii a avizat favorabil descarcarea de sarcina arheologica a 
masivului Carnic unde se afla galeriile din perioada daco-romana deschizand 
astfel calea distrugerii acestora prin exploatarea miniera preconizata de RMGC. 

  Ministerul Mediului, care este controlat tot de catre UDMR, urmeaza sa 
evalueze si sa decida favorabil sau nu avizul de mediu pentru proiect. 

  Am creat un eveniment pe Facebook aici: 
  http://www.facebook.com/event.php?eid=130074840412418

  Am transmis un apel privind Rosia Montana clasei politice postat aici in 
limba romana:
  http://www.miscareaverzilor.eu/COMUNICATE/comunicate%2018iul2011.html

  si in limba maghiara: 
  http://www.miscareaverzilor.eu/COMUNICATE/comunicate%2018iul2011.MG.html


  Contact:

  Miscarea Verzilor

  Claudiu Craciun, Co-presedinte
  0768.002.692
  claudiu.crac...@miscareaverzilor.eu

  Remus Cernea, Co-presedinte
  0727.583.594
  remuscernea...@gmail.com










  

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Acum ce sa zic ?
Ia un Bitdefender de proba, free 30 de aile si incearca cu el.
Pe i3-ul ala de la servici.
Poate ai o revelatie. :)))

Mai e o problema.
Daca ai ca disc de lucru unul de 1,5 terra si e plin ... nu o sa dureze o ora.
Eu am pe comp 2 de 80G si 1,5 terra in retea pentru salvari,. arhivari etc.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, July 17, 2011 2:58 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!





  386 l-am aruncat de mult, ba chiar 596 la care nevasta inca tinea

  asta este pentium Dual Core la 2,17 Ghz, cu 4 GB de memorie, si tot merge lent

  la servi este i Core 3 si merge un pic mia bine, dar tot slab

  da, scanarea completa, fie cu Malwarebytes, fie cu antiviryusl, dureaza peste 
24 de ore


  From: Arhitectura 
  Sent: Sunday, July 17, 2011 11:34 AM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


   

  Daca o scanare dupa malware dureaza mai mult decat 1 ora, trebuie ori sa 
aruncati 386-le ala ori sa aruncati Malwarebytes. :
  Cun un scor PC Magazine de numai 3,5 din 5, eu as arunca Malwarebytes.

  Top 10 Anti-Malware/Spayware :
  http://www.2-spyware.com/compare.php 

  Cititi textul, ca primul tabel e reclama :)))
  Malwarebytes NU apare in primii 10.

  http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/
  Dupa vanzari, cu 0,15%, eu nu m-as incumeta nici la varianta cu bani. :)





  

Re: [protest-ro] Re: vila lui dici

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Domnu inginer,

Pe lista care se ofileste la 60 de mesaje pe luna trebuie sa recunosc ca faceti 
treaba buna.
Ati imprastiat atata rahat ca ii va trebui un an de zile doamnei nedelcu sa 
stearga dupa dumneavoastra.

Altfel ce am eu e pus deoparte !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
  - Original Message - 
  From: dan-calin 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:22 PM
  Subject: [protest-ro] Re: vila lui dici





  Domnu dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  Ati terminat liceul? Proiectul sau si constructia?
  Sinteti in toate facultatile dvs.? Parca va bintuie grandomania (fudulia)!
  Aveti o fudulie intreaga sau mai multe in multe domenii? Intreb pentru ca 
v-ati declarat bovis ce nu isi permite!


  Stiu totusi ca lucrul bun este lucrul manual. 




   
  DC? T
   
  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.
   

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:
  
   
   Domnu inginer,
   
   Tine bine vila aia pe care ati gasit-o, ca la ce datori aveti, o sa va fie 
foarte folositoare.
   Eu, eu raman la ce am, ca sa ma pot bucura de reintalnirile cu colegii de 
liceu. :)
   
   Cu stima,
   Dicu-Sava Cristian
   www.dsclex.ro
   http://arid.wordpress.com
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   - Original Message - 
   From: DCT Yahoo 
   To: protest-ro@yahoogroups.com 
   Sent: Sunday, July 17, 2011 6:46 PM
   Subject: [protest-ro] vila lui dici
   
   
   
   
   
   Am gasit vila lui dICI. Are si panouri solare si veranda. Asa ca are totusi 
pe ce sa se suie. Pentru ca se pare ca este un om potent!
   
http://www.realitatea.net/cea-mai-ieftina-casa-din-lume-720-de-dolari-de-grupul-tata_853871.html
   
   Incercam si noi sa construim asemenea viloace opulente si luxoase.
   
   
   
   DC? T
   
   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.
  



  

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Dragule,

De cati ani stam noi de vorba pe internet ?
Te inteb pentru ca nu intelg de ce vrei tu sa vinzi castraveti la gradinari.
Din moment ce am servere de internet si, of couse my horse, am inchis oruce 
port nefolosit, nu ti se pare normal ca ... asa ,ca sa redundeze protectia 
:), ca am inchis si pe statii toate porturile de care nu am nevoie ?

Chestia cu exponentialul poate e valabila la mine, adica la 2Gbits, cat am eu 
pe metropolitan la best efort.
Dar numai poate, pentru ca nu am de unde sa trag, ca sa umplu banda asta. :)))

Daca colegii nostrii de lista prind 1 mbit download pe metropolitan  sa se 
duca sa pupe pe frunte RDS, UPS, etc.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:54 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!





  Am ajuns sa am SSD ca harddisk pentru desktop, asta iti poate spune cam ce 
viteza are compul meu:p (nu incepeti polemici cu SSD, cunosc in detaliu ce si 
cum:)))


  Dupa cum tot pronunti firewall, ar trebui sa stii ca este extrem de inutil 
doar asa instalat la frectie, un SNAT te ajuta mult mai bine, si majoritatea 
oamenilor au SNAT-uri ca end-useri acasa in Romania, ceea ce este de laudat, 
altfel ar fi jale. Oricum un spyware poate initia conexiunea de la tine, asa ca 
orice firewall/snat/etc este inutil dupa cum spuneam. Daca cineva vrea sa iti 
treaca de firewall cu un spyware, pur si simplu foloseste porturile libere 
nefiltrate. Firewall-urile sunt bune doar pentru a intari securitatea, dar 
numai facand parte dintr-un pachet mai amplu de prevention. Pentru end-useri 
sunt risipa de resurse.


  Si daca un calculator are putere de procesare si banda de internet mare, 
lucrurile merg exponential :) Downloadezi cu mai mare viteza, ai mai multe de 
scanat astfel, etc etc



  Gushterul






--
  From: Arhitectura d...@dsclex.ro
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, July 17, 2011 11:38 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


   


  Daca tu faci parte din majoritatea aia care intreaba ce este un cookie . 
ceea ce nu cred, da, e bun Malwarebytes.
  Altfel, in conditiile in care un i5 este 200 USD +tva .. trebuie sa fi 
masochist sa mai folosesti altceva.
  INTEL Core i5-2400, 3.1GHz, 4 Cores, 6MB L3 Cache, 95W, Socket 1155, 32nm, 
procesor grafic integrat = 200 usd +tva
  Iar la asa procesor, nu cred ca iti omoara calculatorul un antivirus cu 
firewall. :)))
  Acum, nici pentru procesari mai laborioase, nu trebuie sa dai o caruta cu 
bani:
  INTEL Core i7-2600, 3.4GHz, 4 Cores, 95W, Socket 1155, 32nm, procesor grafic 
integrat = 314 usd +tva

  Altfel ai dreptate, fiecare se chinuie atat cat il duce capul, punga sau 
facebookul :

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com


- Original Message - 
From: Gushterul LAIR 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, July 17, 2011 9:45 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


Malwarebytes este ok pentru ca varianta gratuita (care nu expira) este 
destul pentru ceea ce trebuie majoritatii, nu iti omoara calculatorul in rest 
etc. De aceea l-am recomandat, mai departe voi va chinuiti cu ce doriti:p



Gushterul





From: Arhitectura d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:34 AM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


 


Daca o scanare dupa malware dureaza mai mult decat 1 ora, trebuie ori sa 
aruncati 386-le ala ori sa aruncati Malwarebytes. :
Cun un scor PC Magazine de numai 3,5 din 5, eu as arunca Malwarebytes.

Top 10 Anti-Malware/Spayware :
http://www.2-spyware.com/compare.php 

Cititi textul, ca primul tabel e reclama :)))
Malwarebytes NU apare in primii 10.

http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/
Dupa vanzari, cu 0,15%, eu nu m-as incumeta nici la varianta cu bani. :)


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, July 17, 2011 7:01 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


  unde este berea?

  aseara, dupa actualizare, am facut o scanare, si nu a gasit nimic

  evidtem a fost “quick scan”, cea extinsa dupreaza clar mai mult de 24 de 
ore, arareori gasesc tim p suficient pt asta!
  Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
  www.malwarebytes.org

  Database version: 7164

  Windows 6.0.6002 Service Pack 2
  Internet Explorer 9.0.8112.16421

  7/17/2011 6:50:41 AM
  mbam-log-2011-07-17 (06-50-41).txt

  Scan type: Quick scan
  Objects scanned: 232556
  Time elapsed: 40 minute(s), 57 second(s)

  

Re: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
Domnu inginer hidrotehnist,

Barajele din pamant se fac din argila nepermeabila la apa.
Daca pulifricii de prin Tg, Mures (inclusiv eminenta dumneavoastra), inca nu au 
aflat chestia asta  sa le fie de bine si sa-i ia valul !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: dan-calin 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de 
decantare a cianurii din Europa





  Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!
  Problema nu este iazul ci barajul iazului!
  Barajul este din pamint nu din beton.
  Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este prost facut 
(ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se misca fie si citiva 
milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din proprie experienta cum un baraj de 
doar 2.5 m inaltime a fost gaurit de un fir de apa, care ajunsese la un 
diametru de 12 cm. Pe o cadere de mai putin de 1.7 m.
  Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara mila, iar 
Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
  Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana, pina la Arad 
va fi otravita cu cianura.

  Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!

  Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce vor darima! 
Niste porci! Ba nu, niste javre!


   
  DC? T
   
  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.
   
   

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Ionas Adrian hydropower314@... wrote:
  
   La Roºia Montanã se va crea un lac de decantare mai mare decât lacul de 
acumulare de la Vidraru. Ce se va întâmpla dacã va ceda barajul?
   
   În proiectul nostru, iazul de decantare a fost proiectat pentru a-i creºte 
gradul de siguranþã ºi capacitatea de stocare a precipitaþiilor extreme. 
Oriunde în lume iazurile de decantare sunt proiectate sã poatã înmagazina o 
singurã precipitaþie maximã probabilã (PMP); în cazul proiectului actual, iazul 
de pe Valea Corna poate stoca douã precipitaþii maxim probabile consecutive, 
iar probabilitatea ca acest eveniment sã se producã este de 1 la 100 de 
milioane de ani. Aceastã capacitate de stocare suplimentarã neobiºnuit de mare, 
alãturi de ceilalþi parametri de proiectare la care a fost gândit ºi proiectat 
iazul de decantare Corna, conferã sistemului iazului de decantare o siguranþã 
de aproximativ 1000 de ori mai mare decât majoritatea barajelor iazurilor de 
decantare existente in lume.
   
   
http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/intrebari-frecvente/baraj-de-decantare-la-rosia-montana.html
  



  

Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Arhitectura
De aceea este bun BitDefender :))), pentru toti amicii tai care se pricep la 
calculatoare.
Adica stau pe Mess, Facebook si pe situri porno 5 ore pe zi. :

Huge nu este trendy, este politica comerciala dura, implementata de 
producatorii de hard si de soft !
Chiar nu ai vazut jocuri/programe care la instalare iti spun: imi pare rau de 
tine dar nu ma instalez decat pe un quad ? :)

Vrei mic si bun, scri matale coduri si nu numai ca nu le dai la nimeni, dar 
nici nu spui ca le ai. :)))



Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: Gushterul LAIR 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 7:00 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!





  Daca cineva isi face un top, unde exclude din start soft-urile bune, la ce te 
gandesti decat : marketing


  Mi s-a acrit de cate calculatoare pline de spyware (cu antivirusi la zi in 
background) am vazut anul asta la diversi cunoscuti care vin si se plang la 
mine, si vad ca lumea nu intelege ca un antispyware nu este un antivirus si un 
antivirus nu este antispyware.


  Nu, programele bune, nu au nevoie de calculatoare bune. Dar din pacate s-a 
dus vremea gandirii mic si bun, acum e framework huge ca e mai simplu si trendy.



  Gushterul




--
  From: Arhitectura d...@dsclex.ro
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, July 18, 2011 12:22 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


   


  Este, DAR asa cum spuneam  IN RECLAMA !!!, cu butonul de download alaturi 
si cu pretul deasupra. :)
  Sa fim bine intelesi:
  Si grasa, si frumoasa, si devreme acasa, si cu un tata socru care ti-o da cu 
3 saci de galbreni, ... NU EXISTA !
  Programele bune, ruleaza pe calculatoarele BUNE !!!
  Cine are un AMD de acum 5 ani  sa caute programe free si sa zica 
bogdaproste !

  Teste pe bune gasiti aici:
  http://www.av-comparatives.org/en/comparativesreviews
  Poate imi spuneti unde este Malwarebytes ?

  Pe primele 2 locuri in lume, la Whole Product se bat doar F-secure si 
BitDefender.
  Eu folosesc BitDefender de cand a aparut si nu mi-a parut niciodata rau dupa 
banii dati.
  Din contra. :)
  http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

  Mai e ceva, daca testele de internet la client, le fac cu un ACER 
eM355-131G32ikk, este clar ca o scanare profunda de sistem, nici nu stiu cand 
se incheie la mine pe comp :, chiar daca unii se plang ca BitDefenderul le 
consuma resursele.
  O fi,   ca la compuri inca nu s-a introdus chestia aia cu Euro 5, ca la 
masini. :


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com


- Original Message - 
From: M Cristian Ioan 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, July 17, 2011 10:24 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


da, totdeauna trebuie sa faci un compromis, daca vrei repede, este posibil 
sa consume ataitea resurse ca nu mia poti face altceva

iar scanarea “full”, care dureaza foarte mult, intr-adevar NU iti omoara 
calculatorul!

Arhitectuar are o parere prosta despre Malwarebytes, dar ESTE printre 
primele trei!


cu cativa ani in urma foloseam alt anti-spy free, pe Spybot SD


From: Gushterul LAIR 
Sent: Sunday, July 17, 2011 9:45 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  
Malwarebytes este ok pentru ca varianta gratuita (care nu expira) este 
destul pentru ceea ce trebuie majoritatii, nu iti omoara calculatorul in rest 
etc. De aceea l-am recomandat, mai departe voi va chinuiti cu ce doriti:p



Gushterul




From: Arhitectura d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:34 AM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


 


Daca o scanare dupa malware dureaza mai mult decat 1 ora, trebuie ori sa 
aruncati 386-le ala ori sa aruncati Malwarebytes. :
Cun un scor PC Magazine de numai 3,5 din 5, eu as arunca Malwarebytes.

Top 10 Anti-Malware/Spayware :
c 

Cititi textul, ca primul tabel e reclama :)))
Malwarebytes NU apare in primii 10.

http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/
Dupa vanzari, cu 0,15%, eu nu m-as incumeta nici la varianta cu bani. :)


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, July 17, 2011 7:01 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  unde este berea?

  aseara, dupa actualizare, am facut o scanare, si nu a gasit nimic

  evidtem a fost “quick scan”, cea extinsa dupreaza clar mai mult de 24 de 
ore, arareori gasesc tim p suficient pt asta!
  Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
  www.malwarebytes.org

  Database version: 

Re: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan G

De un'sa afle prostu'?
Dan G

On 7/20/2011 9:26 AM, Arhitectura wrote:


Domnu inginer hidrotehnist,
Barajele din pamant se fac din argila nepermeabila la apa.
Daca pulifricii de prin Tg, Mures (inclusiv eminenta 
dumneavoastra), inca nu au aflat chestia asta  sa le fie de bine 
si sa-i ia valul !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* dan-calin mailto:office.sunval...@gmail.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
*Subject:* [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare
lac de decantare a cianurii din Europa

*Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!*
*Problema nu este iazul ci barajul iazului!*
Barajul este din pamint nu din beton.
Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este
prost facut (ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se
misca fie si citiva milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din
proprie experienta cum un baraj de doar 2.5 m inaltime a fost
gaurit de un fir de apa, care ajunsese la un diametru de 12 cm. Pe
o cadere de mai putin de 1.7 m.
Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara
mila, iar Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana,
pina la Arad va fi otravita cu cianura.
Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!
Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce
vor darima! Niste porci! Ba nu, niste javre!


DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Ionas Adrian
hydropower314@... wrote:

 La Roºia Montanã se va crea un lac de decantare mai mare decât
lacul de acumulare de la Vidraru. Ce se va întâmpla dacã va ceda
barajul?

 În proiectul nostru, iazul de decantare a fost proiectat pentru
a-i creºte gradul de siguranþã ºi capacitatea de stocare a
precipitaþiilor extreme. Oriunde în lume iazurile de decantare
sunt proiectate sã poatã înmagazina o singurã precipitaþie maximã
probabilã (PMP); în cazul proiectului actual, iazul de pe Valea
Corna poate stoca douã precipitaþii maxim probabile consecutive,
iar probabilitatea ca acest eveniment sã se producã este de 1 la
100 de milioane de ani. Aceastã capacitate de stocare suplimentarã
neobiºnuit de mare, alãturi de ceilalþi parametri de proiectare la
care a fost gândit ºi proiectat iazul de decantare Corna, conferã
sistemului iazului de decantare o siguranþã de aproximativ 1000 de
ori mai mare decât majoritatea barajelor iazurilor de decantare
existente in lume.



http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/intrebari-frecvente/baraj-de-decantare-la-rosia-montana.html







[protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie Ionas Adrian
Barajele din pamant se fac din argila nepermeabila la apa.

ATENTIE: apa de rosia montana nu e apa!

E o solutie cu cianura, acid clohidric, metale grele.





Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups 
Links

* To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/

* Your email settings:
Individual Email | Traditional

* To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/join
(Yahoo! ID required)

* To change settings via email:
protest-ro-dig...@yahoogroups.com 
protest-ro-fullfeatu...@yahoogroups.com

* To unsubscribe from this group, send an email to:
protest-ro-unsubscr...@yahoogroups.com

* Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/



[protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
Rahat! Abureli.  Prostii! Barajele de beton se  rup/crapa la cutremure.
Barajele de pamint sint altceva si altfel.   Barajul de pamint nu 
trebuie sa se rupa la cutremur. ajunge ca eventual sa se miste pamintul
si  sa fie penetrat (ca si creta cu cerneala!) de apa. Restul vine de la
sine. Apa  spala pamintul, face santuri, face prapad. Penetrarea apei in
barajul  de pamint se intimpla in mod natural pentru ca ... pmaintul are
pori iar apa  curge. Apa sub presiune, 10-20 atmosfere gaureste
materiale moi cum este  pamintul. Cei care nu stiu ce sapa apa sa
meearga in cheile carui riu  vor!   Ati vazut la inundatii cum  se rup
digurile atunci cind au in spate 2-3 m de apa? Exista o fisura si Ce
faci  cu 200 m?   Pentru cine nu stie  recomand un experiment: mergeti
in gradina, luati un furtun si puneti jetul  intr-un loc. Vedeti gaura
ce se formeaza. Presiunea apei in peretele  barajului este de 3-5 ori
mai mare! asa ca orice fisura, orice por, va fi  largita pina cind apa
va trece in partea cealalta. Iar apa care curge ia  pamintul cu ea!  
Barajele de pamint sint  bune atunci cind au citiva metri inaltime si
daca se numesc diguri. http://www.youtube.com/watch?v=xOE7gEDyucM
http://www.youtube.com/watch?v=xOE7gEDyucM  +  
http://www.youtube.com/watch?v=g3nl0lydLUcfeature=related
http://www.youtube.com/watch?v=g3nl0lydLUcfeature=related   
http://www.youtube.com/watch?v=UTMW4-PVPI8feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=UTMW4-PVPI8feature=related 
http://www.youtube.com/watch?v=OuBqmWpw4hwfeature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OuBqmWpw4hwfeature=related  Iata ce
s-a intimplat in  1959 si cam asa se va intimpla la Abrud si mai la
vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM
http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEMSau alte  filme.
http://www.youtube.com/watch?v=KEdM6Ys6spA
http://www.youtube.com/watch?v=KEdM6Ys6spA 
http://www.youtube.com/watch?v=kIeNM8cm6J8
http://www.youtube.com/watch?v=kIeNM8cm6J8  Barajul de la Corna
este un viitor pericol moratal.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.




--- In protest-ro@yahoogroups.com, Ionas Adrian hydropower314@...
wrote:


 Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
 Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?




[protest-ro] Re: Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
dICIsor (imbecil, cretin,  idiot), Prostul daca nu-i fudul,parca
nici nu-i prost  destul! Iar matale esti fudul pina la loc  comanda!  
Copii  asteapta coliva, dar iar v-ati laudat, dati din gura ca mitomanu
de profesie,  sau hai sa zicem direct: mincinosul ordinar!   Sa  revenim
la subiect! Pe de  alta parte avem deja citeva subiecte solutionate (mai
multe decit cele de jos,  dar nu merita sa imi pierd timpul cu
inventarul  lor):Am  lamurit cu legea 220/2008: se dau
certificate verzi si energia se preia si de la  persoane fizice. d'ICI
spunea ca nu. Am  lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele
sensuri, si iarna si  vara. d'ICI spunea ca nu. Am  lamurit ca
panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI spunea ca  nu. Am
lamurit ca habar nu aveti  de contabilitate, unde prostia dvs. este
proverbiala.  Nu sinteit in stare sa legati citeva cuvinte: ONG,
nonprofit, proiecte, facturi,  scadenta, 3, 6, luni, fonduri.
Infarctul este programat pentru 2124, in ultima zi de joi.  Intr-adevar
decesul meu este asadar mult prea apropiat si da, evident ca sinteti
vinovat. Asteptam  donatia dvs. de citeva milioane ... de globule rosii!
Probabil ca vor veni odata cu  coliva! Avem  rabdare sa asteptam.
Pina  atunci luati problema in mina si tineti-o  ferm!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:

 Domnu inginer,

 Sa ma anuntati cand se declaseaza infarctul.
 O sa dau si eu cateva milioane la inmormantare, ca bun crestin ce
sunt.
 Recunosc ca partial am si eu o vina in apriopiatul dvs deces.


 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com



   - Original Message -
   From: dan-calin
   To: protest-ro@yahoogroups.com
   Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:09 PM
   Subject: [protest-ro] Re: Virus!!





   dICIsor (imbecil, cretin, idiot),


   Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost destul! Iar matale
esti fudul pina la loc comanda!

   Evident ca in lipsa de argumente, orice discutie pe subiectele
tehnice este inadecvata pentru dvs.

   Sforicica, urechile, alzheimer, duhoare, barba, samd, tot ce te
descrie
   De voie de nevoie, ai facut buzele mici in citeva dispute unde te-ai
facut de cea ce esti.
   Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si energia se
preia si de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
   Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si iarna
si vara. d'ICI spunea ca nu.
   Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI
spunea ca nu.

   Acum te bagi in contabilitate, unde prostia ta este proverbiala. Dar
pentru cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte,
facturi, scadenta, 3, 6, luni, fonduri.


   Copii au spus ca asteapta coliva. Dar probabil ca si asta va trimisa
cum este prezentarea vilocului dvs. cu un singur perete si buda cu 2
pari!



   DC? T

   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.



   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@ wrote:
   
Domnu Imginer,
   
Cu toata stima, mi se rupe in 14 de sindroamele matale de
schiziofrenie, maina persecutiei si mania grandorii.
Daca vrei sa reinventezi istoria de pe lista, sterge neica toate
mesajele mele si scrie altceva.
Cred ca iubirea mea de o viata, d-na Nedelcu, iti va oferi tot
ajutorul necesar.
   
In rest:
La ce venituri ai pe firma aia de rahat si pe ong, probabil ca
dupa multe eforturi poti sa iti incalti puradeii si sa pui o fusta pe
Piranda !
O sa-ti trimit cate o coliva la parastase ,ca sa nu iti moara
urmasii de foame cu pomenirile.
   
Cand o sa puna d-na Nedelcu, pe lista, ultimile poze cu vila mea,
ia un pumn de extraveral.
Daca o sa le puna, si nu o sa zica ca Yahoo le-a bagat la spam.
:)))
   
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress,.com
   
   
- Original Message -
From: dan-calin
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 19, 2011 11:52 AM
Subject: [protest-ro] Re: Virus!!
   
   
   
   
   
Draga d'ICI (imbecil, cretin idiot),
   
Dai zbirci la fiecare cuvint pe care il pui pe aICI.
Sforicica, urechile, alzheimer, duhoare, barba, samd, tot ce te
descrie
De voie de nevoie, ai facut buzele mici in citeva dispute unde
te-ai facut de cea ce esti.
Am lamurit cu legea 220/2008: se dau certificate verzi si energia
se preia si de la persoane fizice. d'ICI spunea ca nu.
Am lamurit ca izolatia termica lucreaza in ambele sensuri, si
iarna si vara. d'ICI spunea ca nu.
Am lamurit ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI
spunea ca nu.
   
Acum te bagi in contabilitate, unde prostia ta este proverbiala.
Dar pentru cei care pricep citeva cuvinte: ONG, nonprofit, proiecte,
facturi, scadenta, 3, 6, luni, fonduri.
   
Daca ai nevoie la buda de inca un par de 

[protest-ro] Re: izolare pereti

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
dICIsor (imbecil, cretin,  idiot), Prostul daca nu-i fudul,parca
nici nu-i prost  destul! Iar matale esti fudul pina la loc  comanda!
  Iar trebuie sa iti explic ceea ce nu vei intelege ... alheimer, 
prinde, greu, repede, sforicica.   Dusul scotian este o alternanta de
apa calda si apa rece. Este bun la  depresie. eu fac in fiecare zi din
cauza ca mesajele dvs. ma deprima prin  prostia lor evidenta, prin lipsa
dvs. de cultura si incapacitatea dvs. de a  gindi sau produce ceva
inteligent.   Pentru dvs. dusul scotian este dusul cu apa putina, daca
se poate deloc!   Si iar se leaga: duhoarea lasata in vizita in Valea
Soarelui, este  duhoarea spalarii scotiene, cu multa zgircenie si
foarte putina apa. Pentru ca tot ce spun eu aici se bazeaza pe fapte, pe
argumente, pe logica,  pe o realitate foarte reala!
DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:

 Asa e domnu inginer.
 Mergeti la baie da va linistiti.
 Eu va recomand un dus rece.
 Dumneavoastra puteti folosi orice metoda.

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com

   - Original Message -
   From: dan-calin
   To: protest-ro@yahoogroups.com
   Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:15 PM
   Subject: [protest-ro] Re: izolare pereti





   dICIsor (imbecil, cretin, idiot),


   Ai nimerit-o ca si orbul Braila! Tu esti BOVI, eu sint Jovi! Observi
si ca sint jovial cu ICIsoru matale?
   Ideile anterioara ramine: Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i
prost destul! Iar matale esti fudul pina la loc comanda!

   Evident ca in lipsa de argumente, orice discutie pe subiectele
tehnice este inadecvata pentru dvs.
   Reiau totusi subiectul.

   Aveti incapacitatea absoluta DICI de a nu intelege ce este aceea o
izolatie si cum functioneaza ea. Este socant este ca dl. dICI crede ca
izolarea de la interior spre exterior difera de cea de la exterior spre
interior sau altfe spus Iarna nu-i ca vara. Aerul este cel mai bun
izolant pentru caldura radiata.
   Cel putin ici, pe pamint.




   DC? T

   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.



   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@ wrote:
   
Lasa domnu inginer,
   
Ca matale traiesti din vanzari de calculatoare si softuri, si pana
in mileniul 3 o sa intelegi de unde vine decalajul asta.
la fel cu chestia cu programele anti-virus. :)))
Altfel:
Quod licet Jovi non licet BOVI !
   
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
- Original Message -
From: dan-calin
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 19, 2011 7:25 PM
Subject: [protest-ro] Re: izolare pereti
   
   
   
   
   
Alta ciudatenie.
   
Mesajul a fost pus direct pe lista, ca reply, in 16 iulie ora 2:25
Mesajul ajunge pe lista in 19 iulie ora 17:23 adica dupa 3 zile si
15 ore!
   
Ciudat.
   
   
Oricum mesajul se referea la incapacitatea absoluta a lui DICI de
a intelege ce este aceea o izolatie si cum functioneaza ea. Ce este
socant este ca dICI crede ca izolarea de la interior spre exterior
difera de cea de la exterior spre interior, altfe spus Iarna nu-i ca
vara. Comentez doar atit: Afara ploua!
   
Aerul este cel mai bun izolant pentru caldura radiata.
Ici, pe pamint.
   
   
   
   
DC? T
   
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.
   
   
.
   
   
   
--- In protest-ro@yahoogroups.com, dan-calin office.sunvalley@
wrote:

 Asta zic si eu raspuns competent si documentat domnule I.C.I. =
 Imbecilitate, cretinism, idiotenie.

 DC? T

 Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
 Cînd se suie scroafa în pom
 Cine tace nu e om.


 --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@ wrote:
 
  Domnu Horticultoru,
 
  De ce nu faci matale o cerere la NASA, sa te timeata sa cresti
pe
 Marte ?
  Dupa ce va infigeti radacinile acolo, o sa ne putem lauda si
noi cu
 primul rroman decedat acolo.
 
  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com
 
 
  - Original Message -
  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 15, 2011 4:51 PM
  Subject: [protest-ro] Re: izolare pereti
 
 
 
 
 
  Inteleg ca prostia nu doare asa ca de la dvs. nu se aud
urletele
 necesare. La mine prostia doare cumplit, dar eu nu am motive sa
urlu.
 
  1. A zis cineva nu trebuie birocratia de rigoare, mai ales la
bloc?
 Dar un pseudo trebuie sa se bage in seama asa ca vorbeste ca
ceausescu!
 Despre plop si despre mere.
  2. Exista si plante verzi tot anul, sau aproape tot anul.
Exista
 chiar si iedera.
  3. Pseudo, din cauza de Alzheimer, nu a inteles ce 

[protest-ro] Re: vila lui dici

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   Prostul daca nu-i fudul,parca nici
nu-i prost  destul! Iar matale esti fudul pina la loc  comanda!
Stersul rahatuli este simplu: sa va stearga pe dvs. Si gata cu rahatul, 
gata cu duhoarea, gata cu nespalatul, samd. Iar daca nu deschideti gura,
nu va mai mirosi nici a canal!  Simplu.   Iar daca ati luat-o in gura
direct, inseamna ca sinteti fie kinki fie  pervers. A o lua in gura are
sensul de a o lua in bot, nu va ginditi la  prostii... Iar daca va luati
in gura cu mine, va halesc ca si pina acum, cu fulgi cu  tot. Dvs.
sinteti pentru mine doar ochiul boului. Pasarica aia mica, troglodytes
troglodytes. Asadar si prin urmare, logic si in mod evident, dvs.
sinteti un troglodit.  Mic.   Si iar se leaga. Traiti in caverna dvs. va
spalati scotian fara apa,  sinteti gros (la) olan, iar primitivismul
dvs. grobian bintuie listele. Mai vreti? Mai am!
DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:

 Domnu inginer,

 Pe lista care se ofileste la 60 de mesaje pe luna trebuie sa recunosc
ca faceti treaba buna.
 Ati imprastiat atata rahat ca ii va trebui un an de zile doamnei
nedelcu sa stearga dupa dumneavoastra.

 Altfel ce am eu e pus deoparte !

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com
   - Original Message -
   From: dan-calin
   To: protest-ro@yahoogroups.com
   Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:22 PM
   Subject: [protest-ro] Re: vila lui dici





   Domnu dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

   Ati terminat liceul? Proiectul sau si constructia?
   Sinteti in toate facultatile dvs.? Parca va bintuie grandomania
(fudulia)!
   Aveti o fudulie intreaga sau mai multe in multe domenii? Intreb
pentru ca v-ati declarat bovis ce nu isi permite!


   Stiu totusi ca lucrul bun este lucrul manual.





   DC? T

   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.


   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@ wrote:
   
   
Domnu inginer,
   
Tine bine vila aia pe care ati gasit-o, ca la ce datori aveti, o
sa va fie foarte folositoare.
Eu, eu raman la ce am, ca sa ma pot bucura de reintalnirile cu
colegii de liceu. :)
   
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
- Original Message -
From: DCT Yahoo
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 6:46 PM
Subject: [protest-ro] vila lui dici
   
   
   
   
   
Am gasit vila lui dICI. Are si panouri solare si veranda. Asa ca
are totusi pe ce sa se suie. Pentru ca se pare ca este un om potent!
   
http://www.realitatea.net/cea-mai-ieftina-casa-din-lume-720-de-dolari-de\
-grupul-tata_853871.html
   
Incercam si noi sa construim asemenea viloace opulente si luxoase.
   
   
   
DC? T
   
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.
   




[protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   Prostul daca nu-i fudul,parca nici
nu-i prost  destul! Iar matale esti fudul pina la loc  comanda! Iar
vreti sa va faceti de  rahat ca si cu: Am lamurit cu legea 220/2008:
se dau certificate verzi si energia se  preia si de la persoane fizice.
d'ICI spunea ca nu. Am  lamurit ca izolatia termica lucreaza in
ambele sensuri, si iarna si  vara. d'ICI spunea ca nu. Am  lamurit
ca panorile vegetale ajuta la izolarea termica. d'ICI spunea ca  nu.
Am  lamurit ca habar nu aveti  de contabilitate, unde prostia dvs. este
proverbiala.  Nu sinteit in stare sa legati citeva cuvinte: ONG,
nonprofit, proiecte, facturi,  scadenta, 3, 6, luni, fonduri.
dICIsor, zau esti prost. Argila nepermeabila este un  pleonasm. Unde
ai vazut tu argila permeabila la apa? Argila prin definitie are
capilaritate zero.   Zi dICI si trage apa!
DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:

 Domnu inginer hidrotehnist,

 Barajele din pamant se fac din argila nepermeabila la apa.
 Daca pulifricii de prin Tg, Mures (inclusiv eminenta dumneavoastra),
inca nu au aflat chestia asta  sa le fie de bine si sa-i ia valul !

 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com


   - Original Message -
   From: dan-calin
   To: protest-ro@yahoogroups.com
   Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
   Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac
de decantare a cianurii din Europa





   Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!
   Problema nu este iazul ci barajul iazului!
   Barajul este din pamint nu din beton.
   Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este
prost facut (ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se misca fie
si citiva milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din proprie experienta
cum un baraj de doar 2.5 m inaltime a fost gaurit de un fir de apa, care
ajunsese la un diametru de 12 cm. Pe o cadere de mai putin de 1.7 m.
   Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara
mila, iar Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
   Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana, pina
la Arad va fi otravita cu cianura.

   Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!

   Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce
vor darima! Niste porci! Ba nu, niste javre!



   DC? T

   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.



   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Ionas Adrian hydropower314@
wrote:
   
La Roºia Montanã se va crea un lac de decantare mai mare
decât lacul de acumulare de la Vidraru. Ce se va întâmpla
dacã va ceda barajul?
   
În proiectul nostru, iazul de decantare a fost proiectat pentru
a-i creºte gradul de siguranþã ºi capacitatea de stocare a
precipitaþiilor extreme. Oriunde în lume iazurile de decantare
sunt proiectate sã poatã înmagazina o singurã
precipitaþie maximã probabilã (PMP); în cazul proiectului
actual, iazul de pe Valea Corna poate stoca douã precipitaþii
maxim probabile consecutive, iar probabilitatea ca acest eveniment sã
se producã este de 1 la 100 de milioane de ani. Aceastã capacitate
de stocare suplimentarã neobiºnuit de mare, alãturi de
ceilalþi parametri de proiectare la care a fost gândit ºi
proiectat iazul de decantare Corna, conferã sistemului iazului de
decantare o siguranþã de aproximativ 1000 de ori mai mare decât
majoritatea barajelor iazurilor de decantare existente in lume.
   
   
http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/intrebari-frecvente/baraj-de-\
decantare-la-rosia-montana.html
   




[protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan-calin
Si dvs.?Argila  nepermeabila este un pleonasm. Unde ati vazut argila
permeabila la  apa? Argila prin definitie are  capilaritate zero
Capilaritate zero insemna impermeabil, pentru ca permeabilitatea este
data de existenta capilarelor!
Apa de la Rosia Montana este tot apa, indiferent  daca are saruriri
dizolvate. Apa de mare este tot apa! Iar slamul, este o suspensie, adica
un lichid,  adica tot apa!
DC? T

Dubito ergo cogito, cogito  ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, Ionas Adrian hydropower314@...
wrote:

 Barajele din pamant se fac din argila nepermeabila la apa.

 ATENTIE: apa de rosia montana nu e apa!

 E o solutie cu cianura, acid clohidric, metale grele.




Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
Imi pare rau ca te dezamagesc, dar best effort = ai banda pana gasim clienti :)
Inchideti porturile cat vrei, cand o sa iti sparga cineva un server, chiar nu o 
sa il intereseze de porturile tale inchise:p


Gushterul




From: Arhitectura d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 20, 2011 7:13 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


   


Dragule,
 
De cati ani stam noi de vorba pe internet 
?
Te inteb pentru ca nu intelg de ce vrei tu sa vinzi 
castraveti la gradinari.
Din moment ce am servere de internet si, of couse 
my horse, am inchis oruce port nefolosit, nu ti se pare normal ca ... asa 
,ca sa redundeze protectia :), ca am inchis si pe statii toate porturile de 
care 
nu am nevoie ?
 
Chestia cu exponentialul poate e valabila la mine, 
adica la 2Gbits, cat am eu pe metropolitan la best efort.
Dar numai poate, pentru ca nu am de unde sa trag, 
ca sa umplu banda asta. :)))
 
Daca colegii nostrii de lista prind 1 mbit download 
pe metropolitan  sa se duca sa pupe pe frunte RDS, UPS, etc.
 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
 
 
 
- Original Message - 
From: Gushterul  LAIR 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:54  PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


Am ajuns sa am SSD ca harddisk pentru desktop, asta iti poate spune  cam ce 
viteza are compul meu:p (nu incepeti polemici cu SSD, cunosc in detaliu  ce si 
cum:)))


Dupa cum tot pronunti firewall, ar trebui sa stii ca este extrem de  inutil 
doar asa instalat la frectie, un SNAT te ajuta mult mai bine, si  majoritatea 
oamenilor au SNAT-uri ca end-useri acasa in Romania, ceea ce este  de laudat, 
altfel ar fi jale. Oricum un spyware poate initia conexiunea de la  tine, asa 
ca orice firewall/snat/etc este inutil dupa cum spuneam. Daca cineva  vrea sa 
iti treaca de firewall cu un spyware, pur si simplu foloseste  porturile 
libere nefiltrate. Firewall-urile sunt bune doar pentru a intari  securitatea, 
dar numai facand parte dintr-un pachet mai amplu de prevention.  Pentru 
end-useri sunt risipa de resurse.


Si daca un calculator are putere de procesare si banda de internet  mare, 
lucrurile merg exponential :) Downloadezi cu mai mare viteza, ai mai  multe de 
scanat astfel, etc etc



Gushterul







 From: Arhitectura  d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:38  PM
Subject: Re: [protest-ro]  Virus!!


   


Daca tu faci parte din majoritatea aia care  intreaba ce este un cookie . 
ceea ce nu cred, da, e bun Malwarebytes.
Altfel, in conditiile in care un i5 este  200 USD +tva .. trebuie sa fi 
masochist sa mai folosesti  altceva.
INTEL Core i5-2400, 3.1GHz, 4 Cores, 6MB L3  Cache, 95W, Socket 1155, 32nm, 
procesor grafic integrat = 200 usd  +tva
Iar la asa procesor, nu cred ca iti omoara  calculatorul un antivirus cu 
firewall. :)))
Acum, nici pentru procesari mai laborioase,  nu trebuie sa dai o caruta cu 
bani:
INTEL Core i7-2600, 3.4GHz, 4 Cores, 95W,  Socket 1155, 32nm, procesor grafic 
integrat = 314 usd +tva
 
Altfel ai dreptate, fiecare se chinuie atat  cat il duce capul, punga sau 
facebookul :
 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
 
 
- Original Message - 
From: Gushterul LAIR 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, July 17, 2011 9:45  PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!


Malwarebytes este ok pentru ca varianta gratuita (care nu expira)  este 
destul pentru ceea ce trebuie majoritatii, nu iti omoara calculatorul  in 
rest etc. De aceea l-am recomandat, mai departe voi va chinuiti cu ce  
doriti:p



Gushterul





 From: Arhitectura d...@dsclex.ro
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:34  AM
Subject: Re:  [protest-ro] Virus!!


   


Daca o scanare dupa malware dureaza mai mult  decat 1 ora, trebuie ori sa 
aruncati 386-le ala ori sa aruncati  Malwarebytes. :
Cun un scor PC Magazine de numai 3,5 din 5, eu  as arunca Malwarebytes.
 
Top 10 Anti-Malware/Spayware  :http://www.2-spyware.com/compare.php 
 
Cititi textul, ca primul tabel e reclama  :)))
Malwarebytes NU apare in primii 
10.
 
http://anti-spyware-review.toptenreviews.com/
Dupa vanzari, cu 0,15%, eu nu m-as incumeta  nici la varianta cu bani. :)
 
 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com
 
 
 
- Original Message - 
From: M  Cristian Ioan 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Sunday, July 17, 2011 7:01  AM
Subject: Re: [protest-ro]  Virus!!


unde este berea?
 
aseara, dupa actualizare, am facut o scanare, si nu  a gasit nimic
 
evidtem a fost “quick scan”, cea extinsa dupreaza  clar mai mult de 24 de 
ore, arareori gasesc tim p suficient pt  asta!
Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org
 
Database version: 7164
 
Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 9.0.8112.16421
 
7/17/2011 6:50:41 

[protest-ro] Banii lumii, debitele si creditele lumii, datoriile lumii

2011-07-21 Fir de Conversatie DCT Yahoo
Toata lumea are datorii: si SUA si tarile UE si lumea a doua si a treia. Sint 
doar citeva exceptii: China si ...
Si atunci cine cui datoreaza banii imprumutati?
Sa nu uitam ca bancile importante au fost nationalizate prin miile de miliarde 
date si in UE si in SUA pentru a le tine in viata. 
Si atunci cine sint creditorii?



 
DC? T
 
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.
 
 


Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
sorry!

nici la servici nu a gasit nimic, eu asa intelesesem, ca DAI o bere cui 
scaneaza de malware si nu gaseste nimic ...

asa este omul, intelege ce VREA sa inteleaga!

adineauei, asteptind la perfuzie, ma uit la TV

era pe TVR2 , dar nu conteaza, pe ORICE canal te-ai uita, tot vezi reclama la 
cianuri, cu Rosia care aere nevie de bani, RMGC care da 70 de miliarde pentru 
Patrimoniu, si se incheie cu “Aur pt ROmania!”

este clar ca majoriatatea telespectatorilor vor pricepe ca RMGC este o fundatie 
caritabila, care nue vrea numia binele, si ca din iazul acela vor curge rauri 
de lapte si miere ...


From: Gushterul LAIR 
Sent: Sunday, July 17, 2011 9:48 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  

Am spus ca astept o bere, ca nu ca pun pariu pe ea:)


Gushterul




Re: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
cred ca in realitate sunt MAI MULTE minciuni sfruntate!

nu stiam ca iazul va fi “mai mare ca lacul de la Vidraru”, dar da , este mica 
diferenta ca la Vidraru barajul este DIN BETON!

SI nu oricum, este unbaraj de presiune, nu de greutate, arcul dublu al 
barajului are convexitatea spre lac, la coronament are doar 8 m latime, iar la 
baza este considerabil mai gros, rezista napraznic, si desigur a fost calculat 
si pt inundatii si pt cutremure majore, pentru ca era destinat sa functioneze 
100 de ani.

Iazurile de decantare pt steril nu au baraj de beton, sunt mult mai 
vulnerabile, iar cele de pamant se bazeaza numai pe greutatea pamantului ca sa 
tina lacul in spate, dar desigur trebuie etansate, si ramane problema erodarii.

si infliltratiile?

in Valea Argesului sunt roci solide, s-au facut studii geologice pentru 
amplasarea optima a barajului, dar la Rosia Montana?

A doua minicuna se refera la “siguranta de 1000 de ori mai mare ca majoritatea 
iazurilor de decantare existente”, repectiv la camacitatea de “doua 
precipitatii maxim probabile” care ii asigura o probabilitate de defectare de 
... “1 la 100 de milioane de ani”

Hai sa fim seriosi, la Esmeralda Gold de ce a cedat iazul?!

Si ce sens are exagerarea grotesca cu 100 milioane de ani?
Daca spunea “o data la o suta de ani” nu stiu daca este real, dar era POSIBIL.
Dar milioane?
Clima se schimba, este un non-sens sa zici “cea mai puternica ploaie”sau “ca 
mai mare seceta”din ultimii 65 de milioane de ani!



From: dan-calin 
Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de 
decantare a cianurii din Europa

  Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara! 
Problema nu este iazul ci barajul iazului!
Barajul este din pamint nu din beton.
Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este prost facut 
(ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se misca fie si citiva 
milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din proprie experienta cum un baraj de 
doar 2.5 m inaltime a fost gaurit de un fir de apa, care ajunsese la un 
diametru de 12 cm. Pe o cadere de mai putin de 1.7 m.
Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara mila, iar 
Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana, pina la Arad va 
fi otravita cu cianura.

Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!

Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce vor darima! 
Niste porci! Ba nu, niste javre!


Re: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan G
Ce s-a mai intamplat cu chestia aia rosie care a inundat in Bozgoria 
dupa ce s-a rupt barajul?

Nu imi este clar cat de toxica este si ce efecte de lunga durata are.
Toate pretentiile si numerele sunt normale, parte din efortul de 
proiectare, nu trebuie sa te mire

Dan G
On 7/21/2011 9:10 PM, M Cristian Ioan wrote:


cred ca in realitate sunt MAI MULTE minciuni sfruntate!
nu stiam ca iazul va fi “mai mare ca lacul de la Vidraru”, dar da , 
este mica diferenta ca la Vidraru barajul este DIN BETON!
SI nu oricum, este unbaraj de presiune, nu de greutate, arcul dublu al 
barajului are convexitatea spre lac, la coronament are doar 8 m 
latime, iar la baza este considerabil mai gros, rezista napraznic, si 
desigur a fost calculat si pt inundatii si pt cutremure majore, pentru 
ca era destinat sa functioneze 100 de ani.
Iazurile de decantare pt steril nu au baraj de beton, sunt mult mai 
vulnerabile, iar cele de pamant se bazeaza numai pe greutatea 
pamantului ca sa tina lacul in spate, dar desigur trebuie etansate, si 
ramane problema erodarii.

si infliltratiile?
in Valea Argesului sunt roci solide, s-au facut studii geologice 
pentru amplasarea optima a barajului, dar la Rosia Montana?
A doua minicuna se refera la “siguranta de 1000 de ori mai mare ca 
majoritatea iazurilor de decantare existente”, repectiv la camacitatea 
de “doua precipitatii maxim probabile” care ii asigura o probabilitate 
de defectare de ... “1 la 100 de milioane de ani”

Hai sa fim seriosi, la Esmeralda Gold de ce a cedat iazul?!
Si ce sens are exagerarea grotesca cu 100 milioane de ani?
Daca spunea “o data la o suta de ani” nu stiu daca este real, dar era 
POSIBIL.

Dar milioane?
Clima se schimba, este un non-sens sa zici “cea mai puternica 
ploaie”sau “ca mai mare seceta”din ultimii 65 de milioane de ani!

*From:* dan-calin mailto:office.sunval...@gmail.com
*Sent:* Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac 
de decantare a cianurii din Europa

*Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!*
*Problema nu este iazul ci barajul iazului!*
Barajul este din pamint nu din beton.
Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este prost 
facut (ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se misca fie si 
citiva milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din proprie experienta 
cum un baraj de doar 2.5 m inaltime a fost gaurit de un fir de apa, 
care ajunsese la un diametru de 12 cm. Pe o cadere de mai putin de 1.7 m.
Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara 
mila, iar Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana, pina 
la Arad va fi otravita cu cianura.

Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!
Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce vor 
darima! Niste porci! Ba nu, niste javre!






Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
De vre-o doi ani SSD-urile au devenit accesibile ca pret, desigur nu la 
capacitati de 1-2 TB cum au hardurile mele.

De ce sa nu incepem polemici?

Daca SSD ar fi fost un panaceu universal, atunci inlocuiau deja pe toate HDD 
clasice!

asa cum nu mai vezi de loc monitoare NOI cu tub catodica, iarr eu am, cumparat 
in 2007, unul din ultimele televizoarea Sony care nu este cu plasam sau LCD ...

Ideea este, evident, chiar daca ai un SSD mic, sa il pui ca disc de boot, sa 
lanseze repede sistemul de operare, chiar daca unele aplicatii sau noianele de 
date vor fi inevitabil pe un HDD clasic, ce are – inca ! o  capacitate mult mai 
mare.

dar ce fel de SSD/

eu asi fi vrut din cele bazate pe memorie RAM, pt ca la cele cu memorie Flash 
numarul de stergeri / rescrieri, chiar daca foarte mare, este totusi LIMITAT!

ce e aia “porturi libere nefiltrate”?

pai credeam ca firewal-ul tocmia asta face, nu lasa porturi libere aiurea, le 
deschide doar pe cele de acre ai tu nevoie, iar stateful packet inspection 
verifica, in masura posibilul, ca sunt pachetele ”tale”!

cu “calculatorul ultraperfromant”, vroiam si eu sa fac aceeasi observatie: 
descarci mai multe si mai rapid, volumul de date de scanat / verficat creste si 
el!


From: Gushterul LAIR 
Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:54 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  

Am ajuns sa am SSD ca harddisk pentru desktop, asta iti poate spune cam ce 
viteza are compul meu:p (nu incepeti polemici cu SSD, cunosc in detaliu ce si 
cum:)))


Dupa cum tot pronunti firewall, ar trebui sa stii ca este extrem de inutil doar 
asa instalat la frectie, un SNAT te ajuta mult mai bine, si majoritatea 
oamenilor au SNAT-uri ca end-useri acasa in Romania, ceea ce este de laudat, 
altfel ar fi jale. Oricum un spyware poate initia conexiunea de la tine, asa ca 
orice firewall/snat/etc este inutil dupa cum spuneam. Daca cineva vrea sa iti 
treaca de firewall cu un spyware, pur si simplu foloseste porturile libere 
nefiltrate. Firewall-urile sunt bune doar pentru a intari securitatea, dar 
numai facand parte dintr-un pachet mai amplu de prevention. Pentru end-useri 
sunt risipa de resurse.


Si daca un calculator are putere de procesare si banda de internet mare, 
lucrurile merg exponential :) Downloadezi cu mai mare viteza, ai mai multe de 
scanat astfel, etc etc



Gushterul


Re: [protest-ro] In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
da, a fost recent, barajul continea lesia de la fabricarea aluminiului, este 
CAUSTICA.

nu e chiar asa toxica precum cianura, iar consistenta este ceva mai groasa, 
deci se propaga mai incet decat apa.
Cum sa rezolve catastrofa?

nu stiu de victimele umane, dar casele distruse, animalele ucise, terenurile 
agricole facute de nefolosit, cum ar putea fi “reparate”???

capacitatea evident ca era mai mica decat ce se preconizeaza la RMGC, si 
barajul respectiv nu era “suspendat”deasupra Abrudului, ca la noi.

pentru simplul motiv ca denumirea “Bez Gora”, chiar daca acum este folosita 
peiorativ, la origine exprima o realitatea – tara fara munti!


From: dan G 
Sent: Thursday, July 21, 2011 12:32 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] In Romania se va construi cel mai mare lac de 
decantare a cianurii din Europa

  
Parca in Bozgoria s-a rupt un baraj si a varsat  ceva rosu peste tot, nu stiu 
amanunte, dar am inteles ca a fost o catastrofa serioasa. Au rezolvat-o?
Dan G
On 7/20/2011 6:29 AM, Ionas Adrian wrote: 




Re: [protest-ro] In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie dan G
Presupun ca tii ca Transilvania este tara celor sapte munti, si mai 
tarziu a celor sapte orase (burguri) !
Ce fac romanii cu lesia de la combinatele de aluminiu ca cel de la 
Slatina? Hahaha! Mai exista combinatul sau l-au vandut ?

Dan G
On 7/21/2011 9:38 PM, M Cristian Ioan wrote:


da, a fost recent, barajul continea lesia de la fabricarea 
aluminiului, este CAUSTICA.
nu e chiar asa toxica precum cianura, iar consistenta este ceva mai 
groasa, deci se propaga mai incet decat apa.

Cum sa rezolve catastrofa?
nu stiu de victimele umane, dar casele distruse, animalele ucise, 
terenurile agricole facute de nefolosit, cum ar putea fi “reparate”???
capacitatea evident ca era mai mica decat ce se preconizeaza la RMGC, 
si barajul respectiv nu era “suspendat”deasupra Abrudului, ca la noi.
pentru simplul motiv ca denumirea “Bez Gora”, chiar daca acum este 
folosita peiorativ, la origine exprima o realitatea – tara fara munti!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Thursday, July 21, 2011 12:32 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] In Romania se va construi cel mai mare lac 
de decantare a cianurii din Europa


Parca in Bozgoria s-a rupt un baraj si a varsat  ceva rosu peste tot, 
nu stiu amanunte, dar am inteles ca a fost o catastrofa serioasa. Au 
rezolvat-o?

Dan G
On 7/20/2011 6:29 AM, Ionas Adrian wrote:






Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie dan G

Ce sunt SSD urile?
Acum ne amuzam sa ne aducem aminte de vremurile can ne bateam pentru 
un modul de 16 k de memorie, ca sa il adaugam la computer.
De fapt nenorocitul asta de Gates cu monopolul lui, cu trucurile lui si 
cu gunoiul de Microsoft, au cam distrus industria de computere si au 
tras-o inapoi bine, dar probabil ca asta este  soarta si ciclul de progres.

O sa-i vina pana la urma cineva de hac, pentru ca prea este batjocura mare.
Dan G
On 7/21/2011 9:33 PM, M Cristian Ioan wrote:


De vre-o doi ani SSD-urile au devenit accesibile ca pret, desigur nu 
la capacitati de 1-2 TB cum au hardurile mele.

De ce sa nu incepem polemici?
Daca SSD ar fi fost un panaceu universal, atunci inlocuiau deja pe 
toate HDD clasice!
asa cum nu mai vezi de loc monitoare NOI cu tub catodica, iarr eu am, 
cumparat in 2007, unul din ultimele televizoarea Sony care nu este cu 
plasam sau LCD ...
Ideea este, evident, chiar daca ai un SSD mic, sa il pui ca disc de 
boot, sa lanseze repede sistemul de operare, chiar daca unele 
aplicatii sau noianele de date vor fi inevitabil pe un HDD clasic, ce 
are – inca ! o  capacitate mult mai mare.

dar ce fel de SSD/
eu asi fi vrut din cele bazate pe memorie RAM, pt ca la cele cu 
memorie Flash numarul de stergeri / rescrieri, chiar daca foarte mare, 
este totusi LIMITAT!

ce e aia “porturi libere nefiltrate”?
pai credeam ca firewal-ul tocmia asta face, nu lasa porturi libere 
aiurea, le deschide doar pe cele de acre ai tu nevoie, iar stateful 
packet inspection verifica, in masura posibilul, ca sunt pachetele ”tale”!
cu “calculatorul ultraperfromant”, vroiam si eu sa fac aceeasi 
observatie: descarci mai multe si mai rapid, volumul de date de scanat 
/ verficat creste si el!

*From:* Gushterul LAIR mailto:gusht...@yahoo.com
*Sent:* Wednesday, July 20, 2011 6:54 PM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] Virus!!

Am ajuns sa am SSD ca harddisk pentru desktop, asta iti poate spune 
cam ce viteza are compul meu:p (nu incepeti polemici cu SSD, cunosc in 
detaliu ce si cum:)))


Dupa cum tot pronunti firewall, ar trebui sa stii ca este extrem de 
inutil doar asa instalat la frectie, un SNAT te ajuta mult mai bine, 
si majoritatea oamenilor au SNAT-uri ca end-useri acasa in Romania, 
ceea ce este de laudat, altfel ar fi jale. Oricum un spyware poate 
initia conexiunea de la tine, asa ca orice firewall/snat/etc este 
inutil dupa cum spuneam. Daca cineva vrea sa iti treaca de firewall cu 
un spyware, pur si simplu foloseste porturile libere nefiltrate. 
Firewall-urile sunt bune doar pentru a intari securitatea, dar numai 
facand parte dintr-un pachet mai amplu de prevention. Pentru end-useri 
sunt risipa de resurse.


Si daca un calculator are putere de procesare si banda de internet 
mare, lucrurile merg exponential :) Downloadezi cu mai mare viteza, ai 
mai multe de scanat astfel, etc etc


Gushterul





Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu, nu folosesc Autocad, si nici 3D!

dar tot sunt necesare resurse, si NU imi place de loc cum merge notebookul 
model 2009

oricum, eu il folosesc cu “accesorii”, numai stationar: tastatura normala, 
mouse, monitor LCD, ventilator de racire, harddisk extern de 2 TB, hub USB, ca 
nu faci nimic cu cele 3 porturi ale laptopului, etc

ar putea fi tentant un procesor Atom, pt consumul extrem de redus, dar daca 
Pentium Dual COre mi se pare prea lent, ce sa zic de asta?

iar netbookul este o afacere daca, precum un coleg de-al meua acusi 3 ani, il 
cumperi cu mai putin de 5 milioane!

a fost o oferta speciala, iar modelul era foarte simplu: rezolutai ecranului 
800x600, memorie Flash de 4G in loc de harddisk ... dar nu numia ca este 
ieftin, este si mic, cu adevarat portabil, iar bateria tine mult!


From: Arhitectura 
Sent: Thursday, July 21, 2011 10:53 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

   
Daca ce te intereseaza nu face parte din categoria Acad, 3D Studio Max, etc., 
sa sti ca la circa 1.300 se gasesc netbook-uri de ultima generatie, ecran LED, 
HDD 320G, procesor Atom 1,6, DVD extern multilayer, care merg SUPER bine.


Re: [protest-ro] Unde vor ajunge tonele de lingouri de aur si argint?

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
asta este , dupa mine, CEL MAI IMPORTANT  motiv de protest!

in afara de poluare, in afara de devastarea peisajului, in afara de distrugerea 
Patrimoniului: relcama ce se repeta mereu la TV este complet mincinoasa, de 
unde “Aur pentu Romania”?!

tocmia ca aurul va parasi definitiv Romania, iar Statul incaseaza un procent 
derizoriu din afacerea asta!

From: Ionas Adrian 
Sent: Thursday, July 21, 2011 11:56 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Unde vor ajunge tonele de lingouri de aur si argint?

  
Va ramane ceva aur in Romania din tonele de lingouri de aur si argint?

Cate tone de aur va ramane in Romania/ sau la rosieni?






Re: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu, nu pariez,pt ca RMGC a dovedit o imensa capacitate de a se intelege cu 
ORICINE este la guvernare!

da, nu imi fac iluzii, sunt convins ca si ninistrul Mediului isi va da acordul, 
zicand ca cinaurile fac foarte bine

intre timp, am mi vazut la TV, oe orice canal este o pazua publicitar, clipul 
infect ale celor de la RMGC!

daca as fi tampit, m-as intreba ca prostul: “dar CNA ce pazeste? CUm sa pui 
titlul Aur pt Romania cand aurul, tocmai, ne va parasi definitiv tara?

dar nu e cazul!


From: Arhitectura 
Sent: Sunday, July 17, 2011 5:18 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Re: cianuristii au multi simpatizanti!

  

La Rosia Montana  un ministru al culturii, mai mult calare decat pe jos, a 
aprobat descarcarea arhologica.
Cum la mediu se pare ca in aceste zile e mai mult nem tudom decat nem ertem,o 
sa vedem ce frumos o sa arate zona, fara actualele terase, de la exploatarile 
deschise existente sau trecute.
Sa vedem cine are curajul sa-i scoata pe astia doi din Romania.
Pariaza cineva pe DCT si minunatul lui partid ? :)


Re: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de decantare a cianurii din Europa

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
cutremurul de 8,4 este improbabil pt zona Vrancei

dar nu imposibil!

insa la Rosia nu se resimt seismele vrancene, trebuie tinut cont de cele locale

acesta au magnitudine maim mica, dar sunt SUPERFICIALE, deci afecteza foate 
puternic zona de lainga epicentru!


si nu este neaparat nevoie de 8,4 – daca barajul a fost priectat pt 8.0, este 
posibil ca si un cutremur de gradul 8.1 sa il dea jos!


From: Ionas Adrian 
Sent: Wednesday, July 20, 2011 10:33 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de 
decantare a cianurii din Europa

  

Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?






Re: [protest-ro] Virus!!

2011-07-21 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ai dreptate cu proturile nefolosite

ai dreptate si cu viteza reala de download pe metropolitan cu 1Mbps

este lista de PROTEST, cand ma intorc de la spital o sa povestesc ce a patit 
nevasta cu oferta Romtelecom!


From: Arhitectura 
Sent: Wednesday, July 20, 2011 7:13 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  
 

Dragule,

De cati ani stam noi de vorba pe internet ?
Te inteb pentru ca nu intelg de ce vrei tu sa vinzi castraveti la gradinari.
Din moment ce am servere de internet si, of couse my horse, am inchis oruce 
port nefolosit, nu ti se pare normal ca ... asa ,ca sa redundeze protectia 
:), ca am inchis si pe statii toate porturile de care nu am nevoie ?

Daca colegii nostrii de lista prind 1 mbit download pe metropolitan  sa se 
duca sa pupe pe frunte RDS, UPS, etc.