O fi domn inginer, ca prea vorbesti cu foc.
Dupa logica matale, probabil ca si aia care i-au exterminat pe evrei, nu ar fi
trebuit pedepsiti, pentru ca o faceau conform .... LEGII !
Iar dupa ce s-a schimbat LEGEA, "onorabilii" trebuiau lasati in functi, ca sa
ii "gadile" pe evrei, ca asa zice LEGEA noua !

Nici o societate NORMALA nu poate functiona cu standarde DUBLE !
Ori se taie la TOATA lumea pensiile, ca e "criza", ori nu se taie la nici unul !
Ca nu se poate "criza" doar pentru aia cu pensiile de 30 de roni si boom
economic pentru aia cu pensiile de 4.000 roni.
Cu ce e mai cu mot domn colonel care a taiat frunza la caini 30 de ani in
armata, decat frezorul de la ... "23 August" care facea cutite si furculite in
timpul programului ?
O fi aparat PATRIA domn colonel si nu stim noi cand a fost ranit domn colonel
in al treilea razboi mondial ! :)))

Pai chiar ne-ar trebui 10 ani de dictatura militara de dreapta, cu executii pe
stadioane si familiile puse sa plateasca glontul !
Ca la cum merg lucrurile in "economia politizata"...nu mai dureaza mult.
Stati linisti ca vine si chestia asta !