O día 31/Aug/1999, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Aquí a dúbeda é o menú "Archivo" en castelán.  Eu prefiro chamalo
> tamén "Ficheiro"

        Eu o criterio que seguín para dilucida-las diferencias entre "arquivo" e
        "ficheiro" (creo que xa o puxen na lista antes, pero claro, ti aínda non
        estabas :-)) é pensar que "ficheiro" é individual, mais "arquivo" é un
        ficheiro comprimido, ou calquera outro tipo de ficheiro que poda conter
        outros ficheiros.

>       No primeiro caso, ¿sería así ou "Pechar o ficheiro actual"? :-???

        Sí :-)

--
Roberto Suarez Soto              |           Sabes lo que es Fidonet?
mailto:ask...@bigfoot.com        |           http://welcome.to/probbs