Vexo que unha xente está mais enfadada que outra pola forma que ten
o goberno de tratar os traductores de software libre. E que tamén hai
algunhas ideas para millorar a situación como premiar con bolsas ou
dalgunha outra maneira aos que xa fan traduccións para que sigan
traducindo.

   Unha pregunta, sería posible facer unha reunión con alguén de
Industria, son os que están a facer algo agora neste eido, para que
sepan a opinión da xente de Trasno e outros proxectos de traducción.
Creo que pola parte do goberno non debería de haber ningún problema,
pero pola parte dos proxectos de traducción non sei como se vería, ou
se sería posible.

Miguel.

On 6/1/06, Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com> wrote:
On 6/1/06, nacho resa <nacho.r...@gmail.com> wrote:
> Eu non me sento obrigado tampouco a traducir, traduzo cando
> quero, pero de vez en cando séntache ben que che digan que
> o teu traballo ten utilidade para alguén máis que para ti.
> Saúdos.

A min incluso me molesta, porque sinto como se me estiveran pedindo
que traballe máis e máis a miúdo. Pero claro cada quen é cada quen, e
eu son un bicho raro.

Miguel Ángel Fernández Morales